специфікація:
- Стан: 100% новий!
- Тип виробу: автомобільний діагностичний інструмент
- Матеріал: АБС-пластик
- колір: як показано на фотографії
- головний чіп управління: F103VET6
- робоча напруга: DC 8-36 в
- Робочий струм: 58 ма
- робоче середовище: 20-65 ℃
- температура зберігання:-30-80 ℃
- мова:: підтримка китайської, англійської, французької та німецької
- підтримувана угода:
- SAE J1850 PWM (41,6 Кбод)
- SAE J1850 VPW (10,4 Кбод)
- ISO 9141-2 (початок 5 бод, 10,4 Кбод)
- ISO 14230-4 KWP (початок 5 бод, 10,4 КБО)
- ISO 14230-4 KWP (швидкий старт, 10,4 КБО)
- ISO 15765-4 can (11-бітний ідентифікатор, 500 КБО)
- ISO 15765-4 can (29-бітний ідентифікатор, 500 КБО)
- ISO 15765-4 can (11-бітний ідентифікатор, 2500 Кбод)
- ISO 15765-4 can (29-бітний ідентифікатор, 250 Кбод)
- підтримувані дані про транспортний засіб:
1. Прочитайте код діагностики несправностей
2. Очистити вихідний керамічний код (очистити код помилки і відключити MIL)
3. Обороти двигуна в хвилину (RPMO)
4. Розрахункове значення навантаження
5. Температура охолоджуючої рідини
6. Стан паливної системи
7. Швидкість
8. Короткострокова Паливна ситуація
9. Довгострокова Паливна ситуація
10. Тиск у впускному колекторі
11. Час випередження уприскування
12. Температура впускного повітря
13. Швидкість повітряного потоку
14. Абсолютне положення дросельної заслінки
15. Напруга виявлення кисню, пов'язане з короткочасним станом палива
16. Стан паливної системи P>
17. Тиск палива
18. Моніторинг витрати палива і т. д. п>