опис продукту
огляд основних моментів:
- приріст 16 к.с.
- приріст крутного моменту на 20 нм
- зниження температури впускного повітря (IATS) до 58%
- зроблено у Великобританії
- <>вхід і виходи 76 мм (OEM 63 мм)
- збільшення обсягу на 83% в порівнянні з OEM
- без різання транспортного засобу. 100% plug and play
- литі резервуари з високою витратою з перегородками для оптимального повітряного потоку для охолоджуючої здатності
- довічна гарантія
ця частина замінить наступні деталі OEM: 5Q0145803H, 5Q0145803K, 5Q0145803L, 5q0145803p, 5q0145803s, 5q0145803n
- продовжуючи наше попереднє рішення інтеркулера для варіантів шасі MK7 golf і MQB, в яких використовується двигун EA888 2.0 Gen3 2.0 TSI, ми розробили наш гоночний інтеркулер, щоб ще більше підвищити продуктивність в порівнянні з оригінальним інтеркулером і нашої попередньої ітерацією нашого рішення для охолодження, розробленого, наша штаб-квартира в Глостері, Великобританія.протягом усього процесу розробки ми прагнули покращити продуктивність та продуктивність двигуна EA888 GEN3.передумовою нашого проекту було розробити проміжний кулер, який би використовував весь доступний простір у вихідному положенні інтеркулера OEM, а також знову збільшував його розмір порівняно з нашим надзвичайно успішним продуктом fmmk7fmic.ми також повинні були подбати про зниження температури впускного повітря, не впливаючи негативно на тиск наддуву або охолодження двигуна та коробки передач.
- У шасі MQB корпус інтеркулера особливо обмежений і займає невеликий простір, оскільки в ньому знаходиться не тільки інтеркулер, але і радіатор і конденсатор кондиціонера.теоретично, передня панель являє собою багатошаровий пакет, в якому розміщуються допоміжні охолоджуючі елементи.це означає, що для збільшення розміру інтеркулера без шкоди для продуктивності навколишніх компонентів, а також з дуже невеликим додатковим простором може бути дуже складно зробити ідеальне з'єднання інтеркулера з високим потоком в такому близька близькість. наші інженери з досліджень і розробок повернулися до креслярської дошки, вивчивши раніше задокументовані розміри, а також виконавши нове сканування корпусу інтеркулера, що дозволило команді проштовхнути ядро на глибину ще 10 мм, що дуже добре вписується в більш ранню платформу MQB.