FMMK7FMIC - Інтеркулер FORGE GTI R Mk7 Audi TT MK3 Audi S3 8V

Доступно
SKU
15201200499
Перегляди:0
62460,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32

опис продукту

огляд основних моментів:

  • приріст 16 к.с.
  • приріст крутного моменту на 20 нм
  • зниження температури впускного повітря (IATS) до 58%
  • зроблено у Великобританії
  • <>вхід і виходи 76 мм (OEM 63 мм)
  • збільшення обсягу на 83% в порівнянні з OEM
  • без різання транспортного засобу. 100% plug and play
  • литі резервуари з високою витратою з перегородками для оптимального повітряного потоку для охолоджуючої здатності
  • довічна гарантія

ця частина замінить наступні деталі OEM: 5Q0145803H, 5Q0145803K, 5Q0145803L, 5q0145803p, 5q0145803s, 5q0145803n

  • продовжуючи наше попереднє рішення інтеркулера для варіантів шасі MK7 golf і MQB, в яких використовується двигун EA888 2.0 Gen3 2.0 TSI, ми розробили наш гоночний інтеркулер, щоб ще більше підвищити продуктивність в порівнянні з оригінальним інтеркулером і нашої попередньої ітерацією нашого рішення для охолодження, розробленого, наша штаб-квартира в Глостері, Великобританія.протягом усього процесу розробки ми прагнули покращити продуктивність та продуктивність двигуна EA888 GEN3.передумовою нашого проекту було розробити проміжний кулер, який би використовував весь доступний простір у вихідному положенні інтеркулера OEM, а також знову збільшував його розмір порівняно з нашим надзвичайно успішним продуктом fmmk7fmic.ми також повинні були подбати про зниження температури впускного повітря, не впливаючи негативно на тиск наддуву або охолодження двигуна та коробки передач.
  • У шасі MQB корпус інтеркулера особливо обмежений і займає невеликий простір, оскільки в ньому знаходиться не тільки інтеркулер, але і радіатор і конденсатор кондиціонера.теоретично, передня панель являє собою багатошаровий пакет, в якому розміщуються допоміжні охолоджуючі елементи.це означає, що для збільшення розміру інтеркулера без шкоди для продуктивності навколишніх компонентів, а також з дуже невеликим додатковим простором може бути дуже складно зробити ідеальне з'єднання інтеркулера з високим потоком в такому близька близькість. наші інженери з досліджень і розробок повернулися до креслярської дошки, вивчивши раніше задокументовані розміри, а також виконавши нове сканування корпусу інтеркулера, що дозволило команді проштовхнути ядро на глибину ще 10 мм, що дуже добре вписується в більш ранню платформу MQB.

ми також розглянули відмінності між елементами охолодження Mk7 і Mk8 і виявили, що Golf GTI і Golf R Mk7 мають більш товстий кулер, ніж аналоги моделей MK8, що означає, що нам також довелося ретельно розглянути будь-які процедури складання.команда розробників розпочала 3D-друк остаточних резервуарів інтеркулера, одночасно створюючи зразок інертного сердечника, придатного для платформи Mk7, і перевіряючи наявність проблем з навалом. в остаточно обраній конструкції  розміри впуску і випуску були збільшені поряд з   збільшення об'ємної продуктивності для збільшення потоку, що допомагає підготувати конструкцію до майбутнього, щоб вона добре працювала з високорозвиненими двигунами Stage 3 і EA888 Gen 3, а також пропонувала кращі рішення для охолодження для будь-якого стандартний або злегка модифікований Силовий агрегат. це дає вам кращий пакет для ентузіастів, які починають свою подорож по підвищенню продуктивності транспортних засобів.

кінцеві баки з 3D-друком і фіктивні сердечники дозволили нам забезпечити ідеальну посадку на транспортному засобі до того, як були виготовлені будь-які прототипи виливків або оброблені заготівлею кінцеві баки, готові до випробувань на динамометричному стенді.було розроблено кілька конфігурацій перегородок, і було проведено моделювання потоку для забезпечення максимальної ефективності, підтримки оптимальної роботи сердечника, а також забезпечення підтримки всіх можливостей охолодження та використання загального обсягу внутрішнього сердечника для досягнення оптимальної продуктивності .

зі збільшенням розмірів входів і виходів ми звернули увагу на конструкцію наших силіконових шлангів.маючи на увазі потік, ми створили крок у шлангу, щоб у місцях, де шланг стикається з гарячою та холодною сторонами вхідних та вихідних роз'ємів, перехід був плавним, що допомагає виявити будь-які порушення повітряного потоку та запобігти небажаній турбулентності.для подальшого поліпшення потоку вхід і виходи були збільшені до 76 ммз розміру OEM 63 мм, що означає збільшення площі поверхні на 45% .

облік простору і наш продуманий дизайн привели нас до виробництва декількох інтеркулерів з різними конфігураціями ребер і внутрішньою ємністю.залежно від конструкції сердечника, результати випробувань привели нас до вибору конструкції з рульовим колесом і пластиною більш ніж на 83% більше, ніж у OEM-інтеркулера, і зі збільшеною лицьовою поверхнею на 10%.

чому ми тестуємо різні ядра?

У Forge Motorsport, розробляючи інтеркулер, ми протестуємо кілька різних ядер для кожної програми.наприклад, стрижень і пластина сердечника, трубка і ребра сердечника разом з різними кроками і висотою ребер, тобто 22 ребра на дюйм або 17 ребер на дюйм, а також зміна внутрішніх кроків/форм і щільності ребер в трубі, що дозволяє точно налаштувати величину падіння тиску, створюваного інтеркулером.

падіння тиску-це не завжди погано, як показали наші випробування і дослідження в різних проектах, це пов'язано з тим, що швидкість стисненого повітря блокується падінням тиску в радіаторі, що дає вам більше часу для охолодження повітря в самому радіаторі, коли повітря проходить через поверхню сердечника без тиску, яка відкрита для атмосфери.занадто великий перепад тиску, очевидно, може бути проблемою в двигунах з більш високими характеристиками, коли інтеркулер досягає максимальної ефективності, а турбокомпресор повинен працювати набагато сильніше, щоб пропустити повітря через сердечник.це, в свою чергу, призводить до більш високої температури впускного повітря (IAT), оскільки турбокомпресор виробляє більше тепла через надмірне навантаження і більш важкої роботи.ніяке падіння тиску також не може виявитися неефективним, оскільки радіатор не буде знову знижувати температуру зарядки, що призведе до більш високої температури повітря на вході.

результати Dyno

тести були завершені з використанням інструменту Performance Remap в Глостері з використанням динамометричного стенду VTEC з повним приводом; Це було зроблено для забезпечення того, щоб всі наші дані були отримані з максимально точними результатами незалежним тюнером.пікова потужність була збільшена в порівнянні з базовою версією з 16 к.с. І 20 нм крутного моменту при 5500 оборотів в хвилину./ min після установки потужного інтеркулера Forge Motorsport.найкраща новина полягає в тому, що крутний момент збільшується в усьому діапазоні оборотів, а це означає, що потужність автомобіля буде рости швидше і досягне червоної лінії, що включає в себе вражаюче збільшення кінських сил з 5000 оборотів в хвилину.до 6500 об / хв. / хв. Ви можете очікувати, що прибуток від транспортних засобів з перекаліброваним програмним забезпеченням і додатковими деталями, що забезпечують продуктивність обладнання, буде значно вище через значне зниження IATS після установки FMINT32.

під час наших обширних випробувань ми дозволили автомобілю нагріватися на динамометрі до тих пір, поки вентилятори радіатора не будуть включені і вимкнені (що дає температуру на вході близько 40°C), а потім витягли динамометр з цього місця, що дає більш послідовні результати і більш точно відображають реальні умови водіння.неважко помітити, що інтеркулер Forge охолоджується набагато швидше і забезпечує набагато більше падіння температури порівняно з OEM.

після більш ніж шести ударів динамометра у нас все ще був супер безпечний IAT, а інтеркулер Forge Motorsport дав результати 34°c при  6000 оборотів в хвилину./ min , що призвело до зниження на 58% порівняно із заводською температурою впуску інтеркулера з 58°c безпосередньо перед обмежувачем оборотів ці випробування проводилися у відносно жарких умовах при температурі навколишнього середовища динамометричного стенду 23°C, що доводить, наскільки неефективний стандартний інтеркулер. У літні місяці стандартний інтеркулер в поєднанні з більш високою температурою впускного повітря надасть вкрай негативний вплив на продуктивність двигуна.в таких умовах система управління двигуном затримає запалювання, що призведе до зниження потужності двигуна в міру підвищення температури, а потім ЕБУ відрегулює налаштування синхронізації, щоб зупинити детонацію.з нанесеним на карту транспортним засобом наслідки будуть ще більш руйнівними і можуть привести до передчасного зносу двигуна. Якщо ви використовуєте Golf R для швидкісних доріг або хочете отримати високу продуктивність в жаркому кліматі, цей продукт необхідний.

чому ми намагаємося знизити IAT(температуру впускного повітря)?

температура і кількість повітря, що подається в двигун транспортного засобу, який стискається турбонагнітачем, краще впливають на продуктивність в прохолодному стані, оскільки він призначений для подачі більшої кількості кисню в двигун (більш щільне повітря), тим самим покращуючи згоряння в кожному циліндрі.крім того, регулюючи і знижуючи температуру повітря, він також підвищує надійність двигуна, зберігаючи AFR (коефіцієнти повітряного палива) в кожному циліндрі на безпечному рівні, що, в свою чергу, може збільшити потужність двигуна за рахунок подачі повітря.радіатор.  потім в циліндрі створюється більший вибух, за умови, що додано правильну кількість палива. це може означати збільшення потужності і крутного моменту.

Intercooler Forge Motorsport-відмінний продукт для підвищення продуктивності, який підходить безпосередньо до OEM-точкам установки, що дозволяє  проста установка у відносно короткі терміни.немає необхідності вирізати будь-які частини, що робить збірку оборотною, якщо в майбутньому автомобіль повинен бути повернутий на склад.серцевина та кінцеві резервуари завершені нашим чорним текстурованим антикорозійним покриттям, що також покращує його теплові властивості та робить виріб трохи тихішим або OEM+.довічна гарантія Forge Motorsport  на всі апаратні продукти показує впевненість, яку ми покладаємо на якість наших продуктів, насолоджуючись їх гордістю і радістю.

відповідно до статті 35. відповідно до Закону про права споживача, в момент відмови і розірвання договору на відстані клієнтом від запчастин, які у нас фізично немає на складі, які знаходяться під замовлення протягом 10 робочих днів компанія Motosport Parts має право стягувати витрати, понесені в результаті імпорту і відправки товару назад дистриб'ютору, складу ЄС, відповідно до Міжнародного прейскурантом DHL Express, DPD. Будь-які затримки, викликані не з вини Компанії Motosport Parts (наприклад, затримки, викликані митним агентством або логістичними компаніями), не виключають з нарахування вищевказаних витрат.

Докладніше
СтанНовий
Номер каталогуFMMK7FMIC
ВиробникInny (Forge Motorsport Polska)
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:FMMK7FMIC - Інтеркулер FORGE GTI R Mk7 Audi TT MK3 Audi S3 8V