6 адаптерів, придатних для всіх моделей автомобілів
+ 100 мл реакційної рідини = 50 тестів
+ 100 мл реакційної рідини = 50 тестів
прилад дозволяє легко діагностувати і швидко виявляти пошкодження прокладки під головкою. У разі пошкодження прокладки під головку або самої головки частина вихлопних газів. містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований саме на вимірюванні вмісту СО2 в системі охолодження. Реакційна рідина в камері тестера буде реагувати з газами з системи охолодження і в разі підвищеного вмісту СО2 змінить колір на жовтий, безбарвний або зелений.
з 6 адаптерами тестер підходить для всіх моделей автомобілів з бензиновими, LPG, дизельними двигунами з рідинним охолодженням.
1. Заповніть прилад реакційною рідиною приблизно 2 мл до рівня під камерами тестера
2. Підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора
3. Запустіть і прогрійте двигун і включіть більш високі обороти для збільшення тиску згоряння
4. Залиште двигун на холостому ходу або злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою рідини, яка повинна пузиритися
5. Якщо колір рідини змінюється на жовтий, безбарвний або зелений протягом декількох хвилин, це вказує на несправну прокладку під головкою або саму головку
Польський продукт
ефективність тестера 99.9%
Стан | Новий |
---|