Здрастуйте. Я пропоную на продаж нові регулятори змінних фаз газорозподілу для audi A8 / S8 і A6/S6 - A8 займаюся з 2007 р товар збирає в своєму сервісі (A8-S8-W12 CAR / PARTS / SERVICE Знайди мене на FB !) так що Ви впевнені в правильній роботі цієї частини !
2x лівий і правий регулятор 077109087P 077109088p з аукціону (тільки такі в новому виробництві з ASO) перетворюється в 077109087E і 077109087C 077109088e і 077109088C (ніколи з 077109087D,077109088D )
у пропозиції у мене є на інших аукціонах компанії : ущільнення, герметики, ланцюги для першої збірки IWIS , слайди і цілі набори
увага !! Що стосується шуму регулятора після тривалої зупинки - навіть нові оригінальні натягувачі можуть "після ночі деренчати", якщо Заміна на мій новий нічого не дасть і через кілька днів знову почне шуміти (несправний регулятор через брак масла), то причину потрібно шукати в нижній частині двигуна, а саме в ВЕРТЛЮЖНИХ вкладишах. (Коротко: 2 Основна вертлюжна западина Дейл масло для лівої головки а 4 Основна дає масло для правої головки - & gt; немає тиску масла = шум після тривалої зупинки, що призводить до пошкодження храповика, що блокує змінну фазу.) Додам ще, що двигуни після "капітального ремонту"з новими вкладишами вже створюють м'який тиск на головку в момент обертання стартера після"ночі".