функція:
1. Функція: цей джгут з'єднує джгут двигуна серії K з внутрішнім джгутом шасі, додаючи при цьому штекер E і всі його функції. Цей джгут в основному використовується для K-Pro ECU або reflash.
2. Застосування: джгут може використовуватися в нестандартних автомобілях з відкритими колесами, таких як Ariel Atom, RCR Superlite Roadster, Sandrails і триколісних велосипедах. Він також використовується в MR-2, Lotus Elises та гоночних автомобілях з повною трубчастою рамою.
3. Характеристики: гоночний джгут включає в себе реле паливного насоса, основне реле і основне реле лямбда-датчика. Джгут поставляється з запасами для широкосмугових датчиків O2 серії K 02-04 OEM і для порту OBD2.
4. Багатофункціональний: джгут має виходи, які включають тахометр, спідометр, попередження про низький тиск масла, індикатор несправності, управління вентилятором, управління паливним насосом і реле стартера. Вам потрібно буде забезпечити постійний 12 В для джгута.
5. Установка Plug and Play: інтерфейси K swap Conversion Beam з заводським джгутом приладової панелі, Джгут проводів OEM серії K і ECU серії K для простої заміни k plug and play.
6. Опис: цей джгут працює з усіма usdm JDM 02-04, включаючи K20A, K20A2, K20A3. Джгут проводів підключений для використання заводських широкосмугових датчиків O2, тому європейським клієнтам, які використовують джгут ukdm K20A K20A2, необхідно буде перетворити джгут для використання вузькосмугових датчиків.е>