-
ТЕХНІЧНІ характеристики: <вулик>Toyota Yaris Cross виробництва07/2021-12/2023
рекомендований метод програмування: <вулик>-
ТЕХНІЧНІ характеристики: <вулик>Toyota Yaris Cross виробництва07/2021-12/2023
рекомендований метод програмування: <вулик>при оформленні замовлення на датчики TPMS, будь ласка, вкажіть в розділі приміток наступну інформацію про автомобіль: марка, модель, Рік і місяць виробництва , а також цільовий ринок (для ринку США, слід також вказати частоту, так як не всі автомобілі, призначені для ринку США, працюють на частоти 315 мГц). Відсутність цих даних призведе до надсилання незапрограмованих датчиків. Тоді необхідно буде самостійно програмувати датчики за допомогою діагностичного пристрою марки AUTEL.е>
зверніть увагу, що для деяких моделей автомобілів, випущених за той же період, можливо існування двох різних протоколів програмування TPMS. Без фізичної присутності транспортного засобу ми не можемо встановити правильний протокол. У таких ситуаціях потрібно серійний номер/ OE деталі або виконання клонування датчик.е>
послуга програмування датчиків надається безкоштовно і не є підставою для пред'явлення претензій або скарга. Якщо завантажений невідповідний протокол, необхідно перепрограмувати TPMS на власна відповідальність при використанні пристроїв марки AUTEL.е>
датчики мають сертифікати, що відповідають вимогам Європейської Директиви RED (Radio Equipment Directive) та нормативні акти FCC (Federal Communications Commission). В обох випадках датчики пройшли суворі випробування про безпеку та здоров'я, електромагнітну сумісність та ефективне використання радіочастотного спектру.е>
універсальні датчики сумісні з більшістю автомобілів на ринку. Згідно зі списком виробника, це az 95% моделей автомобілів. Ми виділяємо два методи програмування датчиків TPMS-мовлення нових ідентифікаційні номери та копіювання оригінальних ідентифікаційних номерів.
-
методи програмування датчиків TPMS 1 . Присвоєння нових ідентифікаційних номерів (створення замін)у цій опції на датчики завантажуються нові ідентифікаційні номери (ID). Щоб авто розпізнало новий датчик, комп'ютер Бортовий (ЕБУ) повинен мати можливість автоматичного навчання датчиків (авто самостійно або через опцію, доступну в меню, починає виявляти нові номери). такою опцією володіє близько 39% автомобілів на ринку . Якщо автомобіль не він має опцію автоматичного навчання, номери повинні бути завантажені вручну, підключивши до автомобіля сервісний комп'ютер через З'ЄДНАННЯ OBD II (наприклад, в автосервісі або сервісі ASO).е>
на датчики завантажуються ідентифікаційні номери встановлених в даний момент датчиків TPMS. Тому що машина на даний момент він не бачить різниці між новими і старими датчиками, авто не вимагає ручного навчання. ідентифікаційні номери клонування можна отримати трьома способами:
<вулик>отримані номери повинні бути вказані в примітках до продавця або після покупки, надіславши електронний лист. Кожен датчик він має унікальний ідентифікаційний номер, тому при покупці одного датчика необхідно відправити ідентифікатор конкретного датчика датчик. Примітка: якщо клієнт не надсилає нам ідентифікаційні номери, ми створюємо заміну за замовчуванням, тобто завантажуємо нові номер. В цьому випадку автомобілі, які не мають опції автоматичного навчання, зажадають ручного завантаження номерів в ЕБУ.е>
після покупки ми рекомендуємо зв'язатися з нами для вибору найбільш зручного методу програмування датчиків TPMS.
TPMS-це абревіатура, яка може бути розширена як Tire Pressure Monitoring System, тобто з англійської це система моніторинг тиску в шинах. Система складається з чотирьох датчиків, які передають по бездротовій мережі Бортовий комп'ютер поточна інформація про стан повітря в шинах. Датчик-це невеликий пристрій, оснащений акумулятор, який встановлений на обід-тобто якщо ви хочете мати уявлення про стан тиску в кожному колесі ви повинні мати 4 таких датчика.е>
тому що це має багато переваг:
<вулик>датчик, який ми продаємо , є високоякісною заміною , яка нічим не поступається датчикам TPMS монтується при першому монтажі. Крім того, завдяки можливій регулюванню кута прилягання(0-30 градусів в у разі датчика з гвинтовим клапаном), датчик підходить для більшості колісних дисків на ринку. Підтверджувати це провідні виробники дисків, які поділилися списками зі своїми власними дисками, сумісними з датчиками TPMS.е>
Стан | Новий |
---|