чому саме Checkpoint?
індикатори checkpoint це не звичайний пластик, який ми можемо зустріти кожен день. Це складова суміш, підібрана таким чином, щоб забезпечити як величезну міцність і жорсткість, так і стійкість до різних видів атмосферних впливів без втрати гнучкості. Таким чином, накладання checkpoint дозволяють:
- легко встановлюється на гайку, забезпечуючи при цьому впевненість в тому, що одного разу надіті не мають права самостійно розхитуватися або відвалюватися під час руху
- багаторазове використання, не побоюючись вигину, ослаблення зазубреного обода або поломки матеріалу.
- звідки беруться зазори в гайках / штифтах?
до найбільш поширених причин, зазначених інспекторами дорожнього транспорту, відносяться:
- занадто слабка затягування, тобто з використанням занадто малого крутного моменту сили
- закручені Штифти, тобто затягування із занадто великою силою, так звана "запасна"
(популярний серед деяких водіїв і навіть ремонтників метод фактично зменшує, а не збільшує притискну силу, розтягуючи гайку або обмотку різьби за межі їх номінальної міцності, особливо коли це повторюється.)е>
- різка зміна температури, це працює в двох напрямках
(наприклад, установка коліс проходила в теплій майстерні, а потім автомобіль виїжджає на стоянку в морозний день, або вночі був мороз, а вдень переважають набагато більш високі температури. Під дією "усадки" або "розтягування" матеріалу втрачається притискна сила.)е>
- пошкоджена, зношена або забруднена різьба або вигнуті монтажні отвори
(іржа, бруд, пісок або металева стружка. Будь-яке забруднення, що потрапляє на різьбу або між гайкою і колесом, викликає спотворення зчитуваного моменту затягування, так як частина цієї сили йде на подолання тертя, а не фактичний тиск на гайку.)е>