OBD2 сканер JFIND jf700
для всіх OBD II сумісних транспортних засобів (підтримує до 98% моделей автомобілів) і пропонує такі функції, як пошук коду несправності, зчитування інформації про транспортний засіб, перегляд потоків даних в реальному часі, зчитування і стирання кодів несправностей, тестування готовності і/М і т.д., що робить JF700 кращим вибором для ремонту автомобіля.
підтримувані протоколи:
- ISO 9141-2 (ініціалізація 5 baud, 10,4 Kbaud)
- SAE J1850 PWM (41,6 Kbaud)
- SAE J1850 VPW (10,4 Kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (ініціалізація 5 10,4 КБО)
- ISO 14230-4 KWP (швидка ініціалізація, 10,4 КБО)
- ISO 15765-4 can (11-бітний ідентифікатор, 500 КБО)
- ISO 15765-4 can (29-бітний ідентифікатор, 500 КБО)
- ISO 15765-4 can (ID 11 біт, 250 Кбод)
- ISO 15765-4 can (ID 29 біт, 250 Кбод)
Специфікація продукту:
- екран: 2,4-дюймовий TFT кольоровий екран (320x240)
- робоча температура:-20-60°C (- 4-140°F)
- зовнішнє джерело живлення: 8-30 В постійного струму
- розміри основного блоку: 139 мм x 75 мм x 33 мм
- Вага нетто: 232 г
- керівництво і меню польською мовою: надруковане і зібране керівництво повністю польською мовою додається до продукту, меню, в той час як він доступний по–польськи, а також на багатьох інших мовах.
виявлення напруги OBDII
перевірка напруги OBD допоможе швидше знайти несправність. Це велика перевага цієї функції в порівнянні з іншими сканерами OBD2.
інтерфейс дозволяє:
- зчитувати діагностичні коди несправностей, як загальні, так і специфічні для виробника, і відображати їх значення (більше 3000 загальних визначень кодів в базі даних).
- видаліть коди несправностей і вимкніть індикатор MIL ("Check Engine").
- відображення поточних даних датчиків, в тому числі:
- обороти двигуна (RPM).
- розрахункове значення навантаження.
- температура охолоджуючої рідини.
- швидкість транспортного засобу.
- короткострокова корекція палива.
- Довгострокова корекція палива.
- тиск у впускному колекторі.
- кут випередження запалювання.
- температура повітря на вході.
- повітряний потік.
- положення дросельної заслінки.
- напруги лямбда-датчика / пов'язані з ними короткострокові коригування палива.
- стан паливної системи.
- тиск палива.
- багато інших.
- читання і стирання помилок OBD-II: P0, P2, P3, U0, а також відмінні коди марки: P1, P3, U1
- стирання індикатора CHECK ENGINE
- зчитування кодів помилок, які очікують, коли індикатор MIL ще не горить
- зчитування кодів помилок, зареєстрованих в результаті загоряння індикатора Mil
- інформація про автомобіль - VIN
- перегляд заморожених кадрів
- моніторинг параметрів роботи двигуна в реальному часі - Live Data
- перевірка Значення кодів несправностей
- Перевірка стану і/M
- монітори очікування
- тест системи EVAP
- тест датчика O2
- тестування батареї
- OBD-PIN
- дані в реальному часі
- інформація про ЕБУ
тест в режимі 6
режим 6 отримує результати випробувань компонентів трансмісії, Пов'язаних з викидами вихлопних газів, які не контролюються безперервно. Цей режим не змушує комп'ютер транспортного засобу виконувати тести, а лише отримує результати останніх тестів, що зберігаються в пам'яті комп'ютера.
- термін служби масла
- рівень масла
- стан батареї
- температура рідини в трансмісії
- тиск в шинах
- лямбда-датчики
- Каталізатори
- система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
- система викидів парів палива
- монітор витрати парів
- Підігрівачі зондів Lambda
- нагріваються Каталізатори
- система вторинного повітря
- Паливна система
- монітор виявлення падіння запалювання
переваги інтерфейсу:
у комплекті ви знайдете паперову інструкцію польською мовою.
вам більше не потрібен ноутбук поруч з автомобілем.
не вимагає установки будь-яких програм або додатків.
компактний корпус, поміститься в бардачок будь-якого автомобіля.
працює без необхідності батареї або батареї
живлення від роз'єму OBDII в автомобілі.
зручний корпус з високоякісного пластику.
міцний, стійкий до пошкоджень кабель.
міцний роз'єм OBDII.
немає прихованих витрат, пов'язаних з використанням тестера.
немає лічильника спрацьовувань.
легкий, компактний дизайн.
готовий до роботи в секунду при підключенні до роз'єму OBDII.
мета режиму 8 - дозволити сканеру керувати бортовою системою або виконувати тест. Зазвичай він обмежений деякими системами викидів парів і дозволяє користувачеві герметизувати систему для перевірки герметичності.
працює з транспортними засобами:
інтерфейс є універсальним пристроєм і працює практично з усіма моделями транспортних засобів, що мають стандартний роз'єм OBD2 / EOBD.
марки автомобілів, які підтримує інтерфейс:
- американські, що мають OBD2, вироблені після 1996 року
- Європейські, що мають OBD2, вироблені після 2003 року
- азіатські, що мають OBD2, вироблені після 2008 року
що інтерфейс не може зробити?
- Не спалює DPF,
- не скидає помилку подушки безпеки і ременя безпеки
- не усуває помилки ABS, ESP
- не дозволяє кодувати уприскування
- не підтримує вантажівки або російські автомобілі
У комплект входить:
- діагностичний інтерфейс і тестер батареї по-польськи
- коробка
li>- інструкції польською мовою