потрібно повернення пошкодженого двигуна, придатного для регенерації.е>
Двигун CFC 2.0 TDI biTDI vw T5 відновлений з новою головкою нові поршні насос
розбірний блок на нові негабаритні поршні з новими кільцями
номінальний Вал і використовуються нові вкладиші KOLBENSCHMIT або оригінальні
головка повністю нова повна , з новими розподільними валами і новою гідравлікою
нові сальники Вал і распредвал
нові шатуни і болти Головки
новий масляний насос дракон
новий масляний насос
порівняйте обсяг робіт і обсяг робіт на нові елементи з пропозиціями інших продавців !!!!
застосування нових елементів, тобто поршнів, головки, валів, гідравліки, циліндрів, болтів, вкладишів, зимерингов дає набагато більший результат на якість роботи і термін служби двигуна, ніж миття поршнів, попадання старих клапанів і фарбування блоку
чому нові поршні ?
Поршні зношуються в багатьох місцях. Серед іншого, в канавках кілець. (вид креслень) в цьому випадку втулка блоку використання використаних поршнів і нових кілець не дає відчутних результатів, коли мова йде про витрату масла двигуном.е>
наш багаторічний досвід показав, що в двигунах Biturbo ця деталь дуже сильно впливає на апетит двигуна до масла.
тому ми виробляємо регенерацію двигунів BITURBO виключно на базі нових комплектних поршнів відомих виробників
У мене також є дешевші двигуни, відремонтовані на основі використовуваних компонентів і з використанням відновлених головок
Стан | Відновлений |
---|---|
Виробник | Volkswagen OE |