пружини Eibach PRO Kit Renault Megane зC0A64A
пружини Eibach Pro-Kit, або як опустити автомобіль одним з перших кроків механічної та візуальної настройки є опустити автомобіль. Найпростіший спосіб зробити це-замінити пружини підвіски. Додавши до цього більші легкосплавні диски і шини з максимально низьким профілем, ви отримаєте шанс виділитися не тільки на дорозі, але і на ралі. Вам вирішувати, які понижуючі пружини ви виберете. Скористайтеся нашими порадами і насолоджуйтеся автомобілем, адаптованим під Ваше замовлення! На що звернути увагу при виборі тюнінгових пружин? Ви, напевно, знаєте, що нижча Підвіска впливає на зниження центру ваги автомобіля, що пов'язано з більш швидким поворотом. Більш жорсткі характеристики пружин забезпечують пряме відчуття шин і дорожнього покриття і покращують стабільність. Зрештою, ми не повинні забувати, що більш низький автомобіль виглядає вигідніше і на стоянці, і в русі! Використовуйте цю залежність і підберіть пружини Eibach Pro-Kit до Вашого автомобіля! Eibach Pro-Kit-це Лінія понижуючих пружин, розроблена для серійних амортизаторів. Завдяки цьому після заміни ми не порушимо характеристики демпфування-тобто уникнемо ефекту стрибка автомобілів (так званий пінг-понг). Пружини Eibach Pro-Kit доступні для широкого спектру популярних моделей. Однак слід пам'ятати, що для кожного автомобіля німецький виробник розробив до десятка варіантів висоти і жорсткості. Різноманітність пов'язана з тим, що часто в одній моделі автомобіля існує кілька версій двигуна або кузова. Як правило, автомобілі, оснащені дизельним двигуном, потребують більш жорстких пружинах, ніж бензиновий аналог (дизель важче). Те ж саме відноситься і до версій кузова - автомобілі-універсали вимагають більш жорстких задніх пружин, а, наприклад, в 3-дверних хетчбеках більш м'яких. Щоб ще більше ускладнити ситуацію-версії 4x4 зазвичай потребують інших пружин, ніж їх аналоги з переднім або заднім приводом. Характеристики серія Eibach Pro-Kit забезпечує опускання кузова в діапазоні від 25 мм до 40 мм від номінальної (каталожної) висоти підвіски. Однак варто підкреслити, що ці дані відносяться до пружин, налаштованим з конкретним транспортним засобом. З пройденими кілометрами і плином часу компоненти підвіски "розминаються", знижуючи автомобіль і пом'якшуючи робочі характеристики. Ось чому так важливо підбирати пружини під індивідуальним кутом. Звичайно, пружини Eibach Pro-Kit сумісні з амортизаторами всіх великих виробників, в тому числі зібраних на автомобільному заводі. Якщо ваші амортизатори в хорошому стані, вам не потрібно їх міняти. У той час як якщо вам потрібен більш спортивний характер і більш висока демпфуюча сила, варто знати, що пружини Eibach Pro-Kit відмінно працюють з амортизаторами Bilstein серії B6 і b8, які знаходяться в нашому каталозі. & Rarr;пружини Eibach Pro-Kit доступні для багатьох популярних автомобілів & amp; rarr;установка пружин eibach Pro-Kit-відмінний спосіб опустити кузов до 40 мм, не заважаючи іншим компонентам підвіски & amp; rarr; знижувальні пружини підвищують точність управління і покращують стабільність. Щоб забезпечити найкраще зчеплення з дорогою і правильний знос шин, необхідно встановити правильне сходження і розвал коліс. Для більш вимогливих користувачів, які бажають більш "заспокоїти"характер автомобіля, передбачена серія Sportline, що знижує кузов до 60 мм.Eibach також пропонує підсилювальні Пружини для користувачів позашляховиків і кросоверів Pro-Lift Series. FAQ чи потрібно замінювати амортизатори при установці пружин eibach Pro-Kit? Якщо амортизатори у вашому автомобілі знаходяться в хорошому стані, це не потрібно. Однак, якщо вам потрібні більш спортивні характеристики, ми рекомендуємо амортизатори Bilstein серії B6 і B8, доступні в нашому магазині. Чи підходять пружини Eibach Pro-Kit для мотоспорту? Пружини цієї серії часто використовуються в змаганнях типу kjs або rallycross через помірну твердість, що дозволяє ефективно долати нерівності. Для змагань track day ми пропонуємо серію Eibach Sportline. Чи можна встановити пружини з іншого варіанту кузова або двигуна? Пружини можуть підходити, а характеристики їх роботи зміняться. Популярною модифікацією є використання пружин, призначених для кузовів універсалів в седанах, оснащених газовими установками. Вага балонів з зрідженим нафтовим газом компенсує різницю у вазі кузовних версій, тому немає проблем із занадто заниженою задньою частиною автомобіля. е>