E73763
пружини Eibach Pro-Kit, або як опустити автомобіль одним з перших кроків механічної та візуальної настройки є опустити автомобіль. Найпростіший спосіб зробити це-замінити пружини підвіски. Додавши до цього більші легкосплавні диски і шини з максимально низьким профілем, ви отримаєте шанс виділитися не тільки на дорозі, але і на ралі. Вам вирішувати, які понижуючі пружини ви виберете. Скористайтеся нашими порадами і насолоджуйтеся автомобілем, адаптованим під Ваше замовлення! На що звернути увагу при виборі тюнінгових пружин? Ви, напевно, знаєте, що нижча Підвіска впливає на зниження центру ваги автомобіля, що пов'язано з більш швидким поворотом. Більш жорсткі характеристики пружин забезпечують пряме відчуття шин і дорожнього покриття і покращують стабільність. Зрештою, ми не повинні забувати, що більш низький автомобіль виглядає вигідніше і на стоянці, і в русі! Використовуйте цю залежність і підберіть пружини Eibach Pro-Kit до Вашого автомобіля! Eibach Pro-Kit-це Лінія понижуючих пружин, розроблена для серійних амортизаторів. Завдяки цьому після заміни ми не порушимо характеристики демпфування-тобто уникнемо ефекту стрибка автомобілів (так званий пінг-понг). Пружини Eibach Pro-Kit доступні для широкого спектру популярних моделей. Однак слід пам'ятати, що для кожного автомобіля німецький виробник розробив до десятка варіантів висоти і жорсткості. Різноманітність пов'язана з тим, що часто в одній моделі автомобіля існує кілька версій двигуна або кузова. Як правило, автомобілі, оснащені дизельним двигуном, потребують більш жорстких пружинах, ніж бензиновий аналог (дизель важче). Те ж саме відноситься і до версій кузова - автомобілі-універсали вимагають більш жорстких задніх пружин, а, наприклад, в 3-дверних хетчбеках більш м'яких. Щоб ще більше ускладнити ситуацію-версії 4x4 зазвичай потребують інших пружин, ніж їх аналоги з переднім або заднім приводом. Характеристики серія Eibach Pro-Kit забезпечує опускання кузова в діапазоні від 25 мм до 40 мм від номінальної (каталожної) висоти підвіски. Однак варто підкреслити, що ці дані відносяться до пружин, налаштованим з конкретним транспортним засобом. З пройденими кілометрами і плином часу компоненти підвіски "розминаються", знижуючи автомобіль і пом'якшуючи робочі характеристики. Ось чому так важливо підбирати пружини під індивідуальним кутом. Звичайно, пружини Eibach Pro-Kit сумісні з амортизаторами всіх великих виробників, в тому числі зібраних на автомобільному заводі. Якщо ваші амортизатори в хорошому стані, вам не потрібно їх міняти. У той час як якщо вам потрібен більш спортивний характер і більш висока демпфуюча сила, варто знати, що пружини Eibach Pro-Kit відмінно працюють з амортизаторами Bilstein серії B6 і b8, які знаходяться в нашому каталозі. & Rarr;пружини Eibach Pro-Kit доступні для багатьох популярних автомобілів & amp; rarr;установка пружин eibach Pro-Kit-відмінний спосіб опустити кузов до 40 мм, не заважаючи іншим компонентам підвіски & amp; rarr; знижувальні пружини підвищують точність управління і покращують стабільність. Щоб забезпечити найкраще зчеплення з дорогою і правильний знос шин, необхідно встановити правильне сходження і розвал коліс. Для більш вимогливих користувачів, які бажають більш "заспокоїти" характер автомобіля, передбачена серія Sportline, що знижує кузов до 60 мм. FAQ чи потрібно замінювати амортизатори при установці пружин eibach Pro-Kit? Якщо амортизатори у вашому автомобілі знаходяться в хорошому стані, це не потрібно. Чи підходять пружини Eibach Pro-Kit для мотоспорту? Пружини цієї серії часто використовуються в змаганнях типу kjs або rallycross через помірну твердість, що дозволяє ефективно долати нерівності. Для змагань track day ми пропонуємо серію Eibach Sportline. Чи можна встановити пружини з іншого варіанту кузова або двигуна? Пружини можуть підходити, а характеристики їх роботи зміняться. Популярною модифікацією є використання пружин, призначених для кузовів універсалів в седанах, оснащених газовими установками. Вага балонів з зрідженим нафтовим газом компенсує різницю у вазі кузовних версій, тому немає проблем із занадто заниженою задньою частиною автомобіля.е>