КОМПЛЕКТ гальмівних поршнів 18 ШТ. CON B. 1110
* комплект сепараторів для гальмівних супортів з ручним приводом адаптований для
роботи натискних (передні гальма) і угвинчуваних (задні гальма) супортів.
адаптери адаптовані до розміру гальмівних поршнів на більшості європейських і азіатських легкових автомобілів.
точна посадка адаптера і поршня є гарантією правильного втягування поршня в циліндр гальмівного супорта.
це, в свою чергу, оберігає механіку від заклинювання і заклинювання поршня в циліндрі,
в комплекті:,
- 14 адаптерів,
- насадка для загвинчування,
- спеціальний адаптер Co Citroën C5,
- затиск з правою різьбою,
- затиск з лівою різьбою,
- допоміжна балка використовується для замикання пражки на сідло гальмівного супорта,
- диск 2 - Citroën XM. Xantia,
- диск 3-Alfa Romeo. Ауді. Остін. БМВ. Форд. Хонда. Ягуар. Мерседес-Бенц. Міцубісі. Ніссан. Ровер. Тойота. VW,
- шайба 4-Alfa Romeo 164 2.0. Форд. Мазда. Saab 9000. Subaru,
- шайба 5 - адаптер з внутрішнім чотирикутником 3/8",
- шайба 6-Nissan Primera. VW golf IV,
- шків 7 - Audi 80. 90. V8 + 100. Ford Sierra ABS + Scorpio ab 85. Honda Prelude. Nissan Silvia 1.8 turbo. Ровер 8000. Saab 9000. Subaru L + з. VW Golf + Passat,
- шайба 8 - General Motors,
- шайба 9 - General Motors,
- шайба 10 - General Motors,
- шайба з - Renault,
- шайба G - Opel Astra,
- шайба M - Ford,
- шайба N - Saab. Honda,
- шайба E - Nissan Maxima,
- шайба K - Citroën,
інструкція з експлуатації:,
умови безпеки:,
при роботі з цим приладом звертайте особливу увагу на контакт з гальмівною рідиною .
який є дуже їдкою речовиною і може стати загрозою для здоров'я і навіть життя.
це само собою зрозуміло. що ми не можемо передбачити всі ризики. але ми звертаємо увагу на найбільш поширені і важливі з них:
- надягайте захисні окуляри,
- надягайте відповідний захисний одяг,
- надягайте захисну маску і рукавички,
- Зберігайте далеко від дітей і ніколи не використовуйте прилад в їх присутності,
- не модифікуйте або не модернізуйте прилад або його обладнання,
- прилад може використовуватися тільки кваліфікованими працівниками,
виконання
1. Переконуватися. що ви дізналися всі види шайб, перш ніж застосовувати джиг. Встановіть допоміжну балку для запору приладу на сідло супорта,
2. Виберіть відповідний диск для гальмівного супорта. Зверніть увагу на те, угвинчується або вдавлюється поршень,
3. Використовуйте гайку на болті пражки, щоб точно встановити момент запору поршня на гальмівне сідло.
за годинниковою стрілкою угвинчуйте поршень за допомогою прутка до тих пір, поки він не опиниться в потрібному положенні,
4. Знову закрутіть гайку для зняття натягу на поршень, що дозволить зняти затиск з гальмівного супорта,
Стан | Новий |
---|