CAMBER Meter - вимірює кут нахилу коліс на маточині колеса або на гальмівному диску і забезпечує регулювання для підтримки правильного положення коліс і рівномірного зносу шин.
датчик кута нахилу колеса підвіски дозволяє регулювати положення коліс так, щоб шини зношувалися рівномірно.
корисний інструмент в будь-якому механічному цеху, який використовується для підтримки правильного налаштування нахилу підвіски після демонтажу і повторної збірки.
ТЕХНІЧНІ характеристики:
- Колір: сріблястий
- кріплення: датчик кріпиться до маточини або дискового гальма. (Зовнішній діаметр 55 мм, Загальна довжина 130 мм).
- Діапазон вимірювання: від -5° до 5°.
особливості та переваги продукту:
необхідний інструмент для майстерні
вимірювач вимірює кут розвалу маточини колеса або гальмівного диска і забезпечує регулювання для підтримки правильного положення коліс і, отже, Рівного зносу шин.
корисний інструмент для підтримки правильного налаштування нахилу після демонтажу і повторної збірки підвіски.
- Магнітний
- корисний інструмент для підтримки правильного налаштування кута нахилу після демонтажу і повторного складання підвіски.
- поставляється у футлярі.
- швидкий у використанні-допомагає уникнути простоїв в майстерні і дорогого ремонту.
рекомендується виконати процес калібрування або перевірити його перед кожним використанням
щоб переконатися, що магнітний вимірювач правильно відкалібрований для зчитування абсолютного рівня, використовуйте рівень для вирівнювання поперечного бульбашки і закріпіть вимірювач на металевому вертикальному пристрої.
ручка, розташована на задній панелі лічильника, використовується для калібрування і допомагає центрувати купол в нульовому положенні.
будь-яке регулювання кута нахилу коліс може вплинути на інші, тому завжди повторюйте вимірювання.
манометр може вимірювати кут нахилу коліс на автомобілі з колесами або без них
спосіб вимірювання - NO 1
кут нахилу коліс з колесами на автомобілі
щоб перевірити це, ви повинні переконатися, що автомобіль припаркований на рівній поверхні, всі шини накачані до потрібного тиску , задні колеса закріплені, а ковпаки коліс вони зняті.
цей тест можна виконати, встановивши індикатор розвалу колеса в центрі маточини колеса або встановивши його на прямий стрижень, який утримується прямо на колесі.
вимірювання в кроках:
- використовуйте пряму палицю вертикально, поперек площин кола, стежачи за тим, щоб ніщо не заважало плоскій поверхні
- помістіть індикатор нахилу колеса в центр смуги і прочитайте позитивний або негативний кут нахилу.
- запишіть цей кут і повторіть процедуру на протилежному колі. ol> спосіб вимірювання-NO 2
- автомобіль стоїть на рівній поверхні, а важіль управління піднятий, щоб відтворити положення для руху.
- також переконайтеся, що колеса спрямовані прямо вперед.
- прикладіть датчик до гальмівного диска і вважайте кут.
- повторіть для другого кола.
кут нахилу колеса-без коліс
використовуючи цей метод, ви повинні переконатися, що:
вимірювання з кроком: