AC 230V 32A 7.3 kW 5m Тип 1 / Тип 2
думаючи про автомобілі внутрішнього згоряння, ми найчастіше задаємо собі питання про згоряння або можливості прискорення.у той час як думаючи про електричні автомобілі, ми думаємо про їх діапазоні і швидкості зарядки . На жаль, неможливо точно визначити, як довго буде заряджатися наш автомобіль і скільки кілометрів на повній зарядці ми проїдемо. Останнє в значній мірі залежить від нашого стилю водіння і від того, чи вміємо ми вміло відновлювати енергію при гальмуванні. Ємність акумулятора в цьому випадку Вторинна.
здавалося б, що кабель для зарядки електромобіля, як і вилка з кабелем побутової техніки, є лише звичайним роз'ємом. Нічого більш неправильного! Незважаючи на те, що в обох випадках ми маємо справу з дротовим електричним з'єднанням, кабель для зарядки електромобілів є набагато більш високотехнологічним продуктом. Неправильно підібраний провід може бути причиною невідповідності параметрів зарядки автомобілю.
вибираючи кабель для зарядки електромобіля, ми задаємося питанням, який з них буде найкращим для нашого автомобіля з точки зору потужності, швидкості зарядки або ергономіки. Зарядні кабелі відповідають стандартам IEC 62196. 1-2014; IEC 62196. 2-2014; IEC 61851, а також відповідають RoHS. Кожен кабель для зарядки автомобілів перед випуском на ринок піддається вимірам, протокол яких входить в комплект поставки. Виріб виготовлено з високоміцного термореактивного пластику - UL94V-0, має ступінь захисту IP55 при підключенні і IP54 при відключенні. Контакти виготовлені з посрібленого мідного сплаву в гумовій ізоляції. Адаптер для зарядки електромобілів PrEN50620 3x2.5mm2 + 1x0.75mm2 з номінальним струмом 16A оснащений роз'ємом для автомобіля SAE J1772-2017 (Тип 1) і штекером для зарядної станції стандарту IEC 62196-2 (Тип 2).е>