для популярних польських мотоциклів епохи PRL
підходить, серед іншого, для таких мотоциклів, як:WSK 125 M06-B1,WSK 125 M06-B3 та інших моделей,WSK 175, SHL M11
Примітка:
комплект не підходить для переднього колеса WSK 125 Kos через різної довжини спиць.
комплект складається з:
- хромований обід розміром 18 x 1,85 - 1 шт.
- хромовані спиці з ніпелями - 36 шт (комплект на колесо)
додаткова інформація - обід:
- походження - імпорт Тайвань
- Матеріал - метал
- покриття - хром
- якість покриття - дуже гарне
- обід на колесо - 18 дюймів
- розмір - 18 x 1,85
- ширина обода-7 см - як в оригіналі
- кількість отворів для спиць - 36 шт
- додаткові підпису на ободі - так
- оплетка спиць - як в оригіналі той же розташування
додаткова інформація - спиці:
- виробник - Авіна
- походження - імпорт Китай
- матеріал - метал
- покриття - хром
- довжина - 163 мм для згину
- товщина спиці - близько 3,3 мм
- довжина ніпеля - 16,5 мм
- діаметр ніпеля в місці, де він проходить через обід - 6,3 мм
- діаметр кришки ніпеля - 10 мм
- в комплекті спиці мають два види вигинів - два різних кута
ціна вказана за комплект: один обід + 36 шт спиць разом з ніпелями
загальний опис:
обручі є новинкою на ринку з точки зору співвідношення ціни та якості. Це не найдешевший продукт (найдешевші доступні обручі від AWINA), але якість збірки відповідає ціні. Обручі зроблені міцним способом і завдяки дуже хорошому хромованому покриттю, ми можемо отримати чудовий кінцевий результат. Це дозволяє за доступною ціною відновити колеса популярних польських мотоциклів періоду ПНР, щоб вони радували око не тільки власника. За цією ціною це продукт, який відповідає його якості. Диски виглядають дуже красиво, хоча ми, звичайно, не отримаємо дзеркального ефекту на них - вартість поховати обід в хорошому гальванічному цеху становить мінімум 200 злотих, щоб отримати дзеркальний ефект. Спиці міцні і не ламаються при установці. Їх якість дуже хороша, і разом з обручем вони створюють дуже приємний ефект.
поради по монтажу:
отвори для спиць виконані так само, як і в оригінальному ободі, тобто використовується та ж компоновка, що і кут. Таким чином, оплетка спиць ідентична оригінальній оправі. Це полегшує обплетення колеса особливо тим, хто стикається з цим вперше.
в іншому реченні у нас є доступні дешевші диски, в яких в порівнянні з оригінальним ободом кут, під яким виводяться отвори для спиць, відрізняється - тобто половина отворів відповідає оригіналу, а інша половина звернена в іншу сторону. Це не дефект або дефект обода, а навмисний намір виробника покращити жорсткість обода. Це пов'язано з необхідністю використовувати інше розташування спиць при обплетенні колеса. Використовуючи оригінальну оплетку-половина обода буде заплетена правильно, а в другій половині ви виявите, що спиці занадто короткі. Ні в якому разі не слід використовувати спиці іншої довжини, а тільки ті, які входять в комплект, так як пропонований комплект максимально відповідає один одному. Питання тільки в правильному-іншому-розташуванні спиць.
диски можна використовувати для обплетення коліс для SHL m11 всупереч тому, що деякі стверджують, що це неможливо. Ми маємо на увазі довжину спиць, оскільки оригінальні спиці, що використовуються в SHL M11, мають довжину 160 мм, а в запропонованому наборі спиці мають довжину 163 мм.це призводить до того, що спиці виступають всередині обода. Після застосування захисних фартухів або укорочення спиць питання вирішується. Звичайно, Довжина різьби достатня, щоб правильно з'єднати коло. Ми підтвердили це постійними клієнтами і співпрацюють з нами компаніями, що пропонують послуги з обплетення і центрування коліс. Тому ми не боїмося брати на себе відповідальність за вищеописану думку
Якщо ви шукаєте інші деталі під час відновлення вашої класики - ознайомтеся з нашими іншими пропозиціями, де ви знайдете:
- алюмінієві диски,
- диски іншої ширини і розмірів,
- спиці,
і багато інших пропозицій в різних конфігураціях.
перевірте, і ви обов'язково знайдете правильний продукт, який відповідає вашим очікуванням !!е>