Перехідник труби ПВК для тесту прокладки під головою

Доступно
SKU
11446904019
Перегляди:0
540,00 грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32
тестер витоку прокладки головки CO2, адаптер 25-55 мм + вимірювач ПВХ

аукціон стосується самого тестера без рідини. Рідина для випробування на герметичність доступна в нашій пропозиції.

тестер використовується для виявлення пошкоджень прокладки головки і головки в двигунах внутрішнього згоряння (бензин PB, дизель NO, LPG) з рідинним охолодженням. У разі пошкодження прокладки під головкою або самої головки частина вихлопних газів, що містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - в разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з СО2 і змінює свій колір. комплектація:

  1. спеціальна трубка з ПВХ (метр)
  2. Універсальний адаптер: 25 мм-55 мм

Індекс набору : 561124_pg

інструкція з тестування:
  1. наповнити прилад реакційною рідиною до рівня між камерами (ОК.2мл).
  2. підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора.
  3. запустіть двигун, увімкніть підвищені обороти для підвищення тиску згоряння.
  4. залиште двигун на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини
  5. зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки.
  6. після проведених випробувань обережно демонтуйте прилад.

розміри адаптера:

діаметр конуса: 55-25 мм

висота: 50 мм

матеріал, з якого виготовлений адаптер, забезпечує максимальну герметичність при вимірюванні, а конічна форма адаптера дозволяє проводити випробування практично на всіх моделях транспортних засобів.

результати випробувань:
  1. зміна кольору зсинього На зелений в дизельному двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.
  2. зміна кольору з синього нажовтий в бензиновому / зрідженому нафтовому двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.
  3. реакційна рідина синій колір - CO2 в системі не виявлено.

інформація про безпеку:
  • під час проведення тесту на бачку радіатора необхідно дотримуватися додаткової обережності при відгвинчуванні кришки на теплому двигуні, а під час самого тесту - ризик опіків!
  • під час тесту не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною-тест може бути неправильним!
  • захистіть від дітей, ретельно вимийте руки після тесту!

вироблено в Польщі.

Докладніше
СтанНовий
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:Перехідник труби ПВК для тесту прокладки під головою