клієнт завжди повинен ретельно перевіряти отриману посилку!е>
якщо посилка виглядає пошкодженою, деформованою і т. д. негайно повідомте про це КУР'ЄРУ!!!!е>
звернення до кур'єра-єдина можливість подати скаргу на пошкодження, що виникли під час транспортування!е>
у разі отримання пошкодженої посилки з посилки слід ініціювати процедуру подачі скарги відповідно до інструкцій, що відображаються на екрані посилки, і залишити посилку в посилці!!!!е>
якщо посилка вся, а відправлений товар все одно буде пошкоджений, необхідно буде подати відповідну заяву перевізнику. ЧАС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ-7 ДНІВ!е>
клієнту ваша допомога необхідна для позитивного розгляду скарги в разі пошкодження, що виникло під час транспортування!е>