QC16760 - D95174 клапан управління холостого ходу

Доступно
SKU
16521090284
Перегляди:0
1350,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32

функція:

1. 100% новий клапан управління холостим повітрям на вторинному ринку.

2. Професійне виробництво, висока точність і довговічність.

3. Проста установка, пряма запасна частина для старого або зламаного.

4. Замініть OEM номер деталі D95174.

5. Підходить для Megane і Scenic.

специфікація:
  • особливості:
  • 100% новий клапан управління холостим повітрям на вторинному ринку.
  • професійне виробництво, висока точність і довговічність.
  • проста установка, пряма запасна частина для старого або зламаного.
  • замініть OEM номер деталі D95174.
  • підходить для Megane і Scenic.
  • параметри:
  • стан на 100% абсолютно новий
  • Матеріал: метал і пластик
  • чорний колір
  • OEM: d95174
  • вага упаковки: близько 120 г
  • застосовність:
  • Для Megane & BA0/1_ 1.6 e 1996/01-1999/03 1598 виробництво паперу 66 кВт, 90 к. с.
  • для Megane і BA0/1_ 1.6 і 1996/01-1999/03 1598 паперу для виробництва гофрокартону, 55 кВт, 75 к. с.
  • для Megane і кабріолет EA0/1_ 1.6 E 1996/10-1999/03 1598 ccm, 66 кВт, 90 л. с.
  • для Megane & Trainer DA0/1_ 1.6 e 1996/03-1999/03 1598 папір для виробництва гофрованого картону, 66 кВт, 90 к. с.
  • для Megane & Grandtour KA0/1_ 1.6 e 1999/03-2003/08 1598 папір для виробництва гофрованого картону, 66 кВт, 90 к. с.
  • для Megane & klasseic LA0/1_ 1.6 e 1996/09-1999/03 1598 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • для Megane і klasseic LA0/1_ 1.6 і 1996/09-1999/03 1598 папір для виробництва гофрованого картону, 55 кВт, 75 к. с.
  • для Megane Scenic JA0/1_ 1.6 e 1997/01-1999/09 1598 Папір для виробництва гофрокартону, 66 кВт, 90 к. с.
  • для Megane Scenic JA0/1_ 1.6 і 1997/01-1999/09 1598 Папір для виробництва гофрокартону, 55 кВт, 75 к. с.
  • список пакетів:
  • 1 * Клапан управління холостим ходом
Докладніше
СтанНовий
Номер каталогуQC16760
ВиробникInny (syhud5)
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:QC16760 - D95174 клапан управління холостого ходу