Sek1 - ВИМИКАЧ ПАЛИВНОГО НАСОСА НА СНД / ПОСЛІДОВНІСТЬ !!!

Доступно
SKU
6346439193
Перегляди:0
1710,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32
Автоматичний вимикач / роз'єднувач паливного насоса

при русі на газі-LPG

для всіх типів газових установок .

ви вже економите свій паливний насос?

опис пристрою:

пристрій відключає надмірно працюючий паливний насос під час роботи на газі, що призводить до економії струму в автомобілі, розвантажує роботу генератора, а головне-економить паливний насос і продовжує термін його служби. крім того, ви також отримуєте комфорт у вигляді тиші, тому що насос більше не створює шуму під заднім сидінням. з сьогоднішнього дня ви можете використовувати це на своєму автомобілі.

принцип роботи:

після перемикання автомобіля на газ насос працює ще кілька секунд, після чого вимикається.

цей час правильно вибрано, це час, після якого насос більше не потребує роботи, а авто подається через газові форсунки.

після перемикання з зрідженого нафтового газу назад на бензин насос починає працювати негайно.

ось приклад відпрацьованого паливного насоса при згорянні через невелику кількість палива в Баку. ви можете заощадити свій насос для відпочинку.

поширені запитання щодо цього продукту:

чи безпечно відключати паливний насос для газової системи?

так, відключення насоса безпечно для газової установки, не викликає ніяких негативних наслідків.

чи безпечно відключати паливний насос для форсунок?

так! У широкому сенсі розповідь про "запаювання форсунок" в момент виключення насоса-лише і виключно повторюється неправда. Під час роботи на зрідженому нафтовому газі паливні форсунки не працюють, в цей момент не потрібно ніякого мастила або охолодження бензином. Мало того-форсунки розташовані набагато нижче паливної магістралі в двигуні, і навіть коли бензин циркулює, він не досягає їх, а робить обхід вище і повертається в бак. У будь-якому місці бензин не проходить через форсунки і не "омиває"їх. Форсунки повністю відключені контролером від зрідженого газу, і єдине, що працює, - це насос, який все ще повинен перекачувати бензин, що циркулює без необхідності замкнутого циклу.

чи правда, що ви завжди повинні мати більше половини бензину, коли ви їдете на зрідженому нафтовому газі?

так, завжди краще для насоса, коли палива багато, однак це все одно не захистить насос від зносу. бензин, що циркулює в замкнутому контурі, старіє, втрачає мастильні властивості, нагрівається . Таким чином, насос все ще повинен перекачувати тисячі літрів палива, яке більше не має своїх початкових властивостей і є додатковою вагою в кілька десятків кілограмів.

чому відключення паливного насоса в послідовній установці має відбуватися із затримкою часу?

цей факт пов'язаний з тим, що послідовні установки іноді перемикаються на газ в кілька етапів або поступово. Раптове відключення паливного насоса під час неповного циклу переходу на газ може мати негативні наслідки і погіршити комфорт переходу з бензину на газ.

чи є сенс відключати паливний насос на газі?

так. Починаючи з економії самого насоса, який часто коштує досить дорого; ми також економимо електрику-насос в середньому споживає 80-100 Вт, що відповідає аналогічній кількості струму, споживаного ближніми вогнями, які постійно повинні горіти.

Ми також економимо паливо , яке постійно нагнітається нагрівається від тепла насоса і двигуна, при якому він тече, завдяки чому швидше випаровується і втрачає свої початкові властивості.

нам не потрібно дбати про необхідну кількість палива в Баку і перевозити непотрібну кількість баласту в його вигляді, вагою часто близького до тюремного пасажира в автомобілі.

у деяких автомобілях насоси працюють дуже голосно, тому ми отримуємо комфорт у вигляді тиші, ну і останній прозовий аргумент-ми врятуємо навколишнє середовище!

чи важко підключити пристрій?

підключення, як і в більшості пропонованих нами продуктів, легко-обмежується підключенням проводів відповідно до чіткої інструкції по установці, яка входить в комплект.

застосування:

пристрій підходить для установки 1, 2, 3 покоління, а також для послідовної установки.

винятком є ситуація, коли з якоїсь причини включаються паливні форсунки, тобто одночасно в циліндр впорскується паливо і газ. У такій ситуації роз'єднувач використовувати не можна, так як бензин в паливній системі повинен перебувати під постійним тиском, а значить, насос повинен працювати.

якість пристрою хороша?

так. модуль побудований на перевірених і міцних елементах, має надійне реле, підібране по потужності.

Краща якість проводів від польських виробників і довгі джгути, що дозволяє в більшості випадків встановити пристрій без необхідності їх подовження. Провід також відповідної товщини , яка була розрахована, так що пристрій працює стабільно, а дроти не нагріваються.

що входить в комплект?

в комплект входить пристрій, самозатягивающиеся хомути і Термоусадочні трубки для легкої установки.

У комплект також входить читається інструкція по збірці польською мовою.

чи перевірено продукт?

кожна частина має пломбу , що гарантує якість і безперебійну роботу. Пристрій розроблено і виготовлено на основі новітніх рішень і знань в області електроніки. безпечний для вас і вашого автомобіля , так як відповідає вимогам новітньої автомобільної техніки.

продукт не буде заважати роботі автомобіля та інших аксесуарів, таких як бездротовий Зв'язок Wi-Fi і Bluetooth, а також GPS-навігація, а також не буде негативно впливати на роботу радіо і радіо CB за допомогою випромінювання перешкод.

таким чином, ви можете бути спокійні після його установки.

додаткові переваги: <вулик>
  • не споживає електрику під час зупинки автомобіля - не розряджає акумулятор
  • Повна універсальність застосування – більшість газових установок
  • невеликий корпус з компактною конструкцією дозволяє встановлювати його навіть у важкодоступних місцях
  • Докладніше
    СтанНовий
    Номер каталогуSek1
    ВиробникEL-CAR
    Write Your Own Review
    Ви залишаєте відгук на:Sek1 - ВИМИКАЧ ПАЛИВНОГО НАСОСА НА СНД / ПОСЛІДОВНІСТЬ !!!