при русі на газі-LPG
для всіх типів газових установок .е>
для всіх типів газових установок .е>
пристрій відключає надмірно працюючий паливний насос під час роботи на газі, що призводить до економії струму в автомобілі, розвантажує роботу генератора, а головне-економить паливний насос і продовжує термін його служби. крім того, ви також отримуєте комфорт у вигляді тиші, тому що насос більше не створює шуму під заднім сидінням. з сьогоднішнього дня ви можете використовувати це на своєму автомобілі.
після перемикання автомобіля на газ насос працює ще кілька секунд, після чого вимикається.е>
цей час правильно вибрано, це час, після якого насос більше не потребує роботи, а авто подається через газові форсунки.е>
після перемикання з зрідженого нафтового газу назад на бензин насос починає працювати негайно.е>
ось приклад відпрацьованого паливного насоса при згорянні через невелику кількість палива в Баку. ви можете заощадити свій насос для відпочинку.
так, відключення насоса безпечно для газової установки, не викликає ніяких негативних наслідків.е>
так! У широкому сенсі розповідь про "запаювання форсунок" в момент виключення насоса-лише і виключно повторюється неправда. Під час роботи на зрідженому нафтовому газі паливні форсунки не працюють, в цей момент не потрібно ніякого мастила або охолодження бензином. Мало того-форсунки розташовані набагато нижче паливної магістралі в двигуні, і навіть коли бензин циркулює, він не досягає їх, а робить обхід вище і повертається в бак. У будь-якому місці бензин не проходить через форсунки і не "омиває"їх. Форсунки повністю відключені контролером від зрідженого газу, і єдине, що працює, - це насос, який все ще повинен перекачувати бензин, що циркулює без необхідності замкнутого циклу.е>
так, завжди краще для насоса, коли палива багато, однак це все одно не захистить насос від зносу. бензин, що циркулює в замкнутому контурі, старіє, втрачає мастильні властивості, нагрівається . Таким чином, насос все ще повинен перекачувати тисячі літрів палива, яке більше не має своїх початкових властивостей і є додатковою вагою в кілька десятків кілограмів.е>
цей факт пов'язаний з тим, що послідовні установки іноді перемикаються на газ в кілька етапів або поступово. Раптове відключення паливного насоса під час неповного циклу переходу на газ може мати негативні наслідки і погіршити комфорт переходу з бензину на газ.е>
так. Починаючи з економії самого насоса, який часто коштує досить дорого; ми також економимо електрику-насос в середньому споживає 80-100 Вт, що відповідає аналогічній кількості струму, споживаного ближніми вогнями, які постійно повинні горіти.е>
Ми також економимо паливо , яке постійно нагнітається нагрівається від тепла насоса і двигуна, при якому він тече, завдяки чому швидше випаровується і втрачає свої початкові властивості.е>
нам не потрібно дбати про необхідну кількість палива в Баку і перевозити непотрібну кількість баласту в його вигляді, вагою часто близького до тюремного пасажира в автомобілі.е>
у деяких автомобілях насоси працюють дуже голосно, тому ми отримуємо комфорт у вигляді тиші, ну і останній прозовий аргумент-ми врятуємо навколишнє середовище!е>
підключення, як і в більшості пропонованих нами продуктів, легко-обмежується підключенням проводів відповідно до чіткої інструкції по установці, яка входить в комплект.е>
застосування:
пристрій підходить для установки 1, 2, 3 покоління, а також для послідовної установки.е>
винятком є ситуація, коли з якоїсь причини включаються паливні форсунки, тобто одночасно в циліндр впорскується паливо і газ. У такій ситуації роз'єднувач використовувати не можна, так як бензин в паливній системі повинен перебувати під постійним тиском, а значить, насос повинен працювати.е>
якість пристрою хороша?
так. модуль побудований на перевірених і міцних елементах, має надійне реле, підібране по потужності.е>
Краща якість проводів від польських виробників і довгі джгути, що дозволяє в більшості випадків встановити пристрій без необхідності їх подовження. Провід також відповідної товщини , яка була розрахована, так що пристрій працює стабільно, а дроти не нагріваються.е>
що входить в комплект?
в комплект входить пристрій, самозатягивающиеся хомути і Термоусадочні трубки для легкої установки.е>
У комплект також входить читається інструкція по збірці польською мовою.е>
чи перевірено продукт?
кожна частина має пломбу , що гарантує якість і безперебійну роботу. Пристрій розроблено і виготовлено на основі новітніх рішень і знань в області електроніки. безпечний для вас і вашого автомобіля , так як відповідає вимогам новітньої автомобільної техніки.е>
продукт не буде заважати роботі автомобіля та інших аксесуарів, таких як бездротовий Зв'язок Wi-Fi і Bluetooth, а також GPS-навігація, а також не буде негативно впливати на роботу радіо і радіо CB за допомогою випромінювання перешкод.
таким чином, ви можете бути спокійні після його установки.е>
Стан | Новий |
---|---|
Номер каталогу | Sek1 |
Виробник | EL-CAR |