СТРОБОСКОП YT-7311 / YAT
YATO стробоскоп для запалювання бензинових двигунів
YATO стробоскопічна лампа:
- лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.
- правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива.
- двигуну внутрішнього згоряння для правильної роботи потрібна достатня кількість палива, повітря і електричної іскри, яка викликає займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі.
- Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі.
- зазвичай це на кілька градусів попереду GZP.
- порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.
- корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластика.
- всередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронною системою спрацьовування і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача.
- імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання.
- живлення лампи береться від акумулятора автомобіля.
процедура перевірки кута випередження запалювання:
- знайдіть на двигуні шкалу з нанесеними цифрами, що вказують кут випередження запалювання, і позначку на маховику, що позначає GZP, і очистіть від пилу і мастила.
- для більш легкого спостереження знаки можуть бути пофарбовані в білий колір крейдою або фарбою.
- перевірте в технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалювання.
- запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
- зупинити двигун.
- при наявності вакуумної регуляторної системи необхідно від'єднати і запечатати.
- підключіть стробоскоп відповідно до креслення.
- запустити двигун.
- направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і вважайте кут випередження запалювання.
- Порівняйте прочитане значення кута з даними виробника.
- вимкнути двигун.
процедура регулювання кута випередження запалювання:
- послабте кріплення розподільника запалювання, щоб ви могли повернути його вперед і назад.
- не відкручуйте кріпильні гвинти повністю і не знімайте роздільник.
- кріплення повинно залишатися досить надійним, щоб розподільник не змінював своє положення під час роботи двигуна.
- запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
- направте світло стробоскопа на Мітки на колесі і корпусі і повільно повертайте розподільник запалювання вправо і вліво до тих пір, поки відмітка на маховику і лічений кут випередження запалювання на шкалі не співпадуть.
- вимкнути двигун.
- встановіть розподільник запалювання, затягнувши попередньо ослаблені болти і гайки, стежачи за тим, щоб він не змінив своє положення під час кріплення.
- запустіть двигун і перевірте значення кута випередження запалювання.
ТЕХНІЧНІ характеристики:
- напруга: 12 в
- швидкість обертання: 8000 об/хв (макс.)
- система: xsenon
- вага: 0,792 кг
Стан | Новий |
---|
Write Your Own Review