Тестер прокладки головки 10 мл
✅ тестер був створений для усунення підозри на пошкодження прокладки головки і самої головки в автомобілях внутрішнього згоряння з бензиновим, дизельним і зрідженим нафтовим двигуном. Якщо ущільнення протікає і СО2 потрапляє в систему охолодження, реакційна рідина змінює колір на жовтий або зелений,
✅ принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - у разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з СО2 і змінює свій колір.е>
✅ наповнити прилад реакційною рідиною до рівня між камерами (ОК. 2мл),
✅ підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора,
✅ запустіть двигун, увімкніть підвищені обороти для збільшення тиску згоряння,
✅ залиште двигун на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини,
✅ зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин тесту, вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки,
✅ після завершених випробувань обережно демонтуйте прилад.е>
✅ зміна кольору з синього на зелений в дизельному двигуні-означає Пошкодження прокладки головки або самої головки,
✅ зміна кольору з синього на жовтий в бензиновому / зрідженому нафтовому двигуні-означає Пошкодження прокладки головки або самої головки,
✅ реакційна рідина синього кольору - CO2 в системі не виявлено.е>
✅ під час проведення тесту на бачку радіатора необхідно дотримуватися додаткової обережності при відгвинчуванні кришки на теплому двигуні і під час самого тесту - ризик опіку,
✅ під час тесту не допускати змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною-тест може бути неправильним,
✅ захист від дітей, ретельно мийте руки після тесту.е>
в комплект входить:
✅ реакційна рідина CO2 10 мл (достатньо для 5 випробувань),
✅ конічний Універсальний адаптер 25 мм-55 мм,
✅ вимірювальна трубка.е>
135369-102349
Стан | Новий |
---|