- повний комплект
- 50 мл рідини = 25 тестів
- адаптер 25 мм-55 мм ( конічний адаптер підходить для більшості транспортних засобів)
- реакційна трубка сумісна з адаптером
Тестер витоку прокладки головки CO2 5 тестовий рідкий адаптер 25-55 мм LZ
- ефективна Діагностика - Економте час і уникайте витрат, пов'язаних з професійними випробуваннями, підтверджуючи або усуваючи несправності самостійно
- універсальна посадка адаптера - конічний адаптер з універсальним діаметром 25-55 мм адаптований для вивчення більшості моделей, від легкових автомобілів до вантажівок, тягачів, тракторів і т. д екскаватори, мотоцикли
- простота використання - простота експлуатації навіть для людей без попереднього досвіду, що забезпечують безпечне і швидке тестування герметичності Головки
- надійність в будь - яких умовах - матеріал адаптера забезпечує стійкість до високих температур, що дозволяє отримати повну герметичність навіть при інтенсивному використанні комплекту
- простий розбірливий результат - через кроки беремо
- гарантія якості - продукт, вироблений в Польщі , що забезпечує s міцність і високу якість, на яке можна покластися
- повний комплект містить все необхідне для проведення 25 тестів , виключаючи додаткові витрати
- простий, ефективний і економічний інструмент: якщо ви шукаєте інструмент, який одночасно простий у використанні, ефективний і економічний, що дозволяє швидко і легко виявити пошкодження прокладки під головкою в двигуні, то наш тестер підходить саме вам!польський польський продукт - LERTZ TECH CONTROL TEST: був проведений в Польщі і відрізняється вражаючою ефективністю-99,9%.
тестер використовується для виявлення пошкоджень прокладки головки і головки в двигунах внутрішнього згоряння (бензин PB, дизель NO, LPG) з рідинним охолодженням. Коли прокладка під головкою або сама головка пошкоджена, частина вихлопних газів, що містять m.in. СО2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи цього приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - в разі підвищеної концентрації реакційна рідина взаємодіє з СО2, змінюючи свій колір спочатку на зелений, а через кілька хвилин-на жовтий.е>
в комплект входить 50 мл реакційної рідини, достатньої для 25 випробувань, а також вимірювальна трубка з ПВХ, конічний адаптер і керівництво по експлуатації.
- варто відзначити, що адаптер виготовлений зі спеціальної суміші гуми, стійкої до високих температур, що гарантує щільне прилягання до наповнювача і трубці тестера, забезпечуючи герметичність під час тесту.
- з нашим тестером у вас є можливість самостійно підтвердити або усунути несправність, що призводить до економії часу і грошей. Вам більше не потрібно платити навіть 50 злотих за один такий тест у Механіка. Наш інструмент простий і безпечний у використанні, а його ефективність досягає 99,9%!
- заповніть вимірювальну трубку реакційною рідиною до рівня між камерами (прибл.2мл).
- підключіть тестер до отвору бачка або охолоджувача.
- запустіть двигун, увімкніть підвищені обороти для підвищення тиску згоряння.
- залиште двигун на злегка підвищених оборотах протягом приблизно 1-2 хвилин і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини
- зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки.
- після проведених випробувань обережно демонтуйте прилад.
A. зміна кольору з синього На зелений в дизельному двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.е>
B. зміна кольору зсинього на жовтий в бензиновому/зрідженому нафтовому двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.е>
C. реакційна рідина синій колір - CO2 в системі не виявлено.е>
діаметр конуса: 55-25 мм
висота: 50 мм
матеріал, з якого виготовлений адаптер, забезпечує максимальну герметичність при вимірюванні, а конічна форма адаптера дозволяє проводити випробування практично на всіх моделях транспортних засобів.е>
- спеціальна трубка з ПВХ
- реакційна рідина 10 мл (достатньо для приблизно 25 тестів)
- Універсальний адаптер: 25 мм-55 мм
- посібник користувача на етикетці продукту
- під час проведення тесту дотримуйтесь особливої обережності при відкручуванні кришки холодоагенту на теплому двигуні і під час самого тесту - ризик опіків!
- під час тесту не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною - результат тесту буде помилковим.
- захистіть від дітей, ретельно вимийте руки після тесту!
вироблено в Польщі.
Стан | Новий |
---|---|
Якість | Q-оригінал з логотипом виробника деталей (OEM, OES) |
Виробник | Inny (wenwutuqun) |