комплект включає:
- спеціальна труба з ПВХ
- реакційна рідина 10 мл (достатньо для прибл. 25 тестів)
- Універсальний адаптер: 25 мм - 55 мм
- керівництво користувача
застосування:
при підозрі на пошкодження прокладки під головкою або самої головки можна самостійно провести перевірочний тест. Тестер підходить для двигунів внутрішнього згоряння (бензин, дизель, зріджений нафтовий газ) з рідинним охолодженням.е>
у разі пошкодження прокладки під головку або головку частина вихлопних газів, що містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - в разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з СО2 і змінює колір.е>
використання:
- заповніть пробірку тестера реакційною рідиною (приблизно 2 мл) до рівня під камерами.Чи>
- підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора.Чи>
- запустіть двигун (бажано вже теплий), увімкніть підвищені обороти, щоб отримати більший тиск згоряння.Чи>
- залиште двигун на холостому ходу, на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини(рідина в тестері повинна пузиритися).Чи>
- зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений (дуже невелике пошкодження) протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки.Чи>
- промийте трубку тестера водою і ретельно висушіть.Чи>
ol>
увага! під час тесту не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною!е>
при змішуванні рідин результат tesstu може бути неправильним!е>