Тестер витоку ущільнення Головки CO2 + реакційна рідина Carmotion 58665
виробник: CARMOTION
символ: 58665
в комплект входить:
- спеціальна трубка з ПВХ
- реакційна рідина 10 мл (достатньо для ОК.25 тестів)
- Універсальний адаптер: 25 мм-55 мм
- керівництво користувача
тестер використовується для виявлення несправностей прокладки головки і головки в двигунах внутрішнього згоряння (бензин, дизель, зріджений нафтовий газ) з рідинним охолодженням.
використання:
при підозрі на пошкодження прокладки під головкою або самої головки ви можете самостійно виконати тест перевірки. Тестер підходить для двигунів внутрішнього згоряння (бензин, дизель, зріджений нафтовий газ) з рідинним охолодженням.У разі пошкодження прокладки під головкою або головкою частина вихлопних газів, що містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації CO2 - у разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з CO2 і змінює колір.
увага. при проведенні тесту на заливний горловині радіатора дотримуйтесь додаткову обережність при відгвинчуванні кришки і під час самого тесту - ризик опіків.
при випробуванні не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною. Якщо рідини змішуються, результат тесту може бути ненормальним.е>
спосіб застосування:
- заповніть пробірку тестера реакційною рідиною (приблизно 2 мл) до рівня під камерами.
- підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора.
- запустіть двигун (бажано вже теплий), включіть підвищені обороти для підвищення тиску згоряння.
- залиште двигун на холостому ходу, на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини(рідина в тестері повинна пузиритися).
- зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений (дуже невелике пошкодження) протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки.
- промийте трубку тестера водою і ретельно висушіть.
Стан | Новий |
---|