компанія TOMEX BRAKES була заснована в 1978 році. Це в даний час найбільший і найбільш досвідчений польський виробник деталей гальмівної системи з визнаною позицією як на внутрішньому ринку, так і за кордоном. всі гальмівні колодки марки TOMEX BRAKES виробляються в Польщі, а сучасні технології виробництва гарантують стандарти якості, близькі до продуктів класу OE (оригінальні автозапчастини).е>
TX 10-53 - Гальмівні колодки-TOMEX Brakes-TX 10-53-передня вісь
для точної підгонки продукту необхідно враховувати 3 групи інформації, до яких відносяться:
1. Комплектація автомобіля - докладний перелік параметрів двигуна для даної марки, моделі і покоління автомобіля, який знаходиться в розділі"підходить для транспортних засобів" в даній пропозиції гальмівних колодок.
2. Номери OEM і замін - див.далі в описі.
3. ТЕХНІЧНЕ КРЕСЛЕННЯ ПРОДУКТУ.
увага! Нижче наведено загальний список автомобілів (марка / модель / покоління / роки виробництва) для установки гальмівних колодок. Для точної підгонки необхідно перевірити деталі двигуна, які розміщені в цьому реченні над описом продукту в розділі "підходить для транспортних засобів" - це перелік автомобілів разом з параметрами двигунів, які допоможуть уточнити вибір деталей для автомобіля.
-
ПІДХОДИТЬ ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ:
Seat Cordoba I Седан (1993-2002)
Seat Ibiza II Хетчбек (1993-2002)
Seat Toledo I Хетчбек (1991-1999)
Volkswagen Caddy I Фургон (1982-1992)
Volkswagen Golf Хетчбек, Кабріолет (1974-1992)
Volkswagen Golf II Хетчбек, Variant (1983-1992)
Volkswagen Golf III Хетчбек, Variant (1991-1999)
Volkswagen Jetta II Седан (1984-1992)
Volkswagen Passat B2 Хетчбек, Седан, Variant (1979-1989)
Volkswagen Passat B3, B4 Хетчбек (1988-1992)
Volkswagen Scirocco II Купе (1980-1990)
Седан Volkswagen Vento (1991-1998)
-
OEM НОМЕРИ:
AUDI 171698151F, AUDI 175698151, AUDI 176698151, AUDI 191615109H, AUDI 191698151C, AUDI 191698151D, AUDI 191698151H, AUDI 191698151J, AUDI 191698151K, AUDI 1H0615109, AUDI 1H0698151, AUDI 321698151C, AUDI 321698151F, AUDI 321698151G, AUDI 321698151J, NISSAN 41060V4391, NISSAN 41060V4960, NISSAN 41060V4961, NISSAN 41060V4962, NISSAN 41060V4963, SEAT 171698151F, SEAT 175698151, SEAT 176698151, SEAT 191615109H, SEAT 191698151C, SEAT 191698151D, SEAT 191698151H, SEAT 191698151J, SEAT 191698151K, SEAT 1H0615109, SEAT 1H0698151, SEAT 321698151C, SEAT 321698151F, SEAT 321698151G, SEAT 321698151J, SKODA 171698151F, SKODA 175698151, SKODA 176698151, SKODA 191615109H, SKODA 191698151C, SKODA 191698151D, SKODA 191698151H, SKODA 191698151J, SKODA 191698151K, SKODA 1H0615109, SKODA 1H0698151, SKODA 321698151C, SKODA 321698151F, SKODA 321698151G, SKODA 321698151J, VW 171698151F, VW 175698151, VW 176698151, VW 191615109H, VW 191698151C, VW 191698151D, VW 191698151H, VW 191698151J, VW 191698151K, VW 1H0615109, VW 1H0698151, VW 321698151C, VW 321698151F, VW 321698151G, VW 321698151J, VW (FAW) L1GD698151, VW (SVW) 330698151
НОМЕРА ЗАМІН:
A. B. S. 36536, ABE C1W011ABE, ATE 13.0460-7032.2, BOSCH 0986468870, BOSCH 0986468873, BOSCH 0986568870, BRECK 20887 20 702 00, BREMBO P 85 012, DELPHI LP225, DELPHI LP421, DELPHI LP756, FEBI BILSTEIN 16005, FERODO FDB419, FERODO FSL419, HELLA 8DB 355 006-171, HELLA 8DB 355 017-521, ICER 180334, ICER 180460, KRAFT AUTOMOTIVE K6000140, METELLI 22-0045-1K, MINTEX MDB1168, MINTEX MDB1267, NK 224714, NK 229969, OPTIMAL 9362, OPTIMAL BP-09362, PAGID T0351, PAGID T4154, QUINTON HAZELL BP237, QUINTON HAZELL BP374, REMSA 0171.05, SPIDAN 30129, SPIDAN 31033, TEXTAR 2088710, TEXTAR 2088720, TOPRAN 103 073, TRISCAN 8110 10105, TRISCAN 8110 29102, TRISCAN 8110 29237, TRW GDB454, TRW GDB671, VAICO V10-8101, VAICO V10-8101-1, ZIMMERMANN 20887.195.2
детальний список параметрів:
- каталожний номер: TX 10-53
- Гальмівна система: VAG
- Сторона установки: передня вісь
- Товщина [мм]: 19,7
- Ширина [мм]: 138
- Висота 1 [мм]: 51,2
- Висота 2 [мм]: 49
- Вага [кг]: 1,22
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з добавками
- SCORCHING - верхній шар фрикційного матеріалу, підданий термообробці. Ця обробка впливає на властивості верхньої фрикційної поверхні колодки, яка краще адаптується до диска при перших контактах з гальмівним диском.
- фрикційний матеріал – суміш, розроблена в лабораторії TOMEX BRAKES по строго певним технологічним параметрам, дозволяє отримати фрикційний шар найвищої якості, гарантуючи не тільки комфорт використання і довговічність виробу, але, перш за все, безпечний і ефективний процес гальмування. У процесі виробництва фрикційний шар піддається пресуванню і шліфуванню для точного формування і вирівнювання фрикційної поверхні колодки.
- прошарку – забезпечує посилення з'єднання шару фрикційного матеріалу з опорною пластиною, додатково обмежуючи виникнення вібрацій і вібрацій в гальмівній системі, що забезпечує безшумну роботу системи при гальмуванні.
- клейовий шар - зливає прошарок з опорним листом.
- опорна пластина – прецизійна форма пластини з розмірами, відповідними параметрам продукту OE, гарантує ідеальну посадку і безперебійну роботу блоку в затиску, полегшуючи його установку. Плитки додатково піддаються піскоструминної обробці для видалення домішок і збільшення площі з'єднання з фрикційним шаром.
- антивібраційна накладка (Т.зв. ШІМ) – металева пластина, покрита з обох сторін шаром гуми – застосовується завжди, коли її передбачає виробник автомобіля. Це зменшує вібрацію та вібрацію в гальмівній системі, що протидіє пискам під час використання колодки.
SCORCHING - високотехнологічний процес випалу органічних компонентів з верхнього шару фрикційного матеріалу при температурі 600-800 °c за допомогою сучасних інфрачервоних ламп. Це дозволяє скоротити час притирання колодки до диска, забезпечуючи високу ефективність гальмування відразу після установки колодки. Крім того, процес мінімізує виникнення шумів при гальмуванні (зменшує явище "вереску" гальм).е>
шум, викликаний натисканням колодок на гальмівний диск, в народі званий вереском гальм, викликаний посмикуванням колодки при гальмуванні. У випадку з колодками марки TOMEX BRAKES це явище було зведено до мінімуму за рахунок застосування:
- технології scorching (поліпшена підгонка фрикційного шару до гальмівного диска);
- армуючої прошарку;
- антиписковой накладки (SHIM) і/або скосів (скошування колодок) в автомобілях, в яких вони були передбачені виробником автомобіля.
якщо все-таки колодки скриплять, найчастіше це викликано неправильною установкою колодки або зношеним гальмівним диском. Вкрай рідко причиною вібрації є дефект самої гальмівної колодки.
колодки марки TOMEX BRAKES виготовлені з використанням високоякісної фрикційної суміші, яка дозволяє звести до мінімуму проблему забруднення дисків.
стандартні гальмівні колодки, призначені для вторинного ринку, зношуються при проїзді в середньому близько 35 тисяч кілометрів. На знос колодок впливає цикл водіння (Водіння по місту призводить до швидшого зносу колодок, ніж рух по швидкісних трасах, де ми рідко гальмуємо "до нуля"), а також техніка водіння і навіть навантаження на автомобіль.
колодки замінюють, коли:
- товщина фрикційного матеріалу зменшується до 2 мм;
- колодки на одній осі зношуються нерівномірно;
- загоряється індикатор зносу колодки.
завжди замінюйте колодки одночасно на обох колесах однієї осі.е>
Стан | Новий |
---|---|
Номер каталогу | TX 10-53 |
Номер запасної частини | BENDIX Braking BPD1323, BLUE PRINT ADV184262, DON PCP1132, FEBI BILSTEIN 16005, HELLA 8DB 355 017-521, HELLA PAGID 8DB 355 017-521, HERTH+BUSS JAKOPARTS J3600814, KAMOKA JQ101838, KLAXCAR FRANCE 24328z, MINTEX MDB1267, OPTIMAL BP-09362, PROCODIS FRANCE PF1053, RIDEX 402B0089, Stark SKBP-0010089, SWAG 30 91 6005, TEXTAR 2088710, TOPRAN 103 073, |
Каталожний номер оригіналу | SEAT 191615109H, SEAT 191698151C, SEAT 191698151H, SEAT 1H0698151, SEAT 321698151G, VW 171698151F, VW 175698151, VW 176698151, VW 191615109H, VW 191698151C, VW 191698151D, VW 191698151H, VW 191698151J, VW 191698151K, VW 1H0615109, VW 1H0698151, VW 321698151C, VW 321698151F, VW 321698151G, VW 321698151J, |
Виробник | Tomex |