!! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ЧИТАЙТЕ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДОСТАВКУ !!
оригінальний турбокомпресор IHI на новому центрі.номер з tabliczki:
- VJ11
- VB130022
- VB13
- VM15L
- VB130091
- VC130091
- VA130091
- NN130077
- VM6L
каталожний номер zamienników:
- 3730428
- E92Z9G438A
- 8941401510
- 8941582450
турбокомпресор після регенерації підходить для автомобіля:
Toyota Verso 2.2 D-CAT двигун: 2AD-FHV ємність: 2231 ccm потужність: 177 к. с. Рік випуску: з 07.2005
Ford Probe 2.2 GT (ECP) двигун: 2.2 12V ємність: 2184 ccm Потужність: 147 к. с. Рік випуску: 03.1991-12.1992
Isuzu Midi bus 2.0 TD (98000) двигун: 4fc1t ємність: 1995 ccm Потужність: 69 к. с. Рік випуску: від 01.1989
Isuzu Piazza 2.0 Turbo двигун: 4zc1 (Turbo, Kat) ємність: 1995 ccm Потужність: 141 к. с. Рік випуску: від 06.1985 до 12.1990
Maserati 228 двигун: N/A ємність: N/A Потужність: N/A Рік випуску: N/A
Maserati 228 Karif двигун: N/A ємність: N/A Потужність: n/a Рік випуску: N/A
Mazda 323 двигун: bp55 ємність: 1840 ccm Потужність: 163 к. с. Рік випуску: від 11.1990
Mazda 626 двигун: p148 ємність: 2184 ccm Потужність: 147 к. с. Рік випуску: 03.1991-12.1992
Subaru Legacy двигун: EJ20 ємність: 2000 ccm потужність: N/A Рік випуску: N/A
Toyota Auris d-cat двигун: 2AD-FHV ємність: 2231 ccm потужність: 177 л. с. Рік випуску: 07.2005
Toyota Avensis D-CAT двигун: 2AD-FHV ємність: 2231 ccm потужність: 177 к. с. Рік випуску: з 07.2005
Toyota Corolla d-cat двигун: 2AD-FHV ємність: 2231 ccm потужність: 177 к. с. Рік випуску: з 07.2005
як виглядає процес ремонту турбокомпресорів?
процес ремонту турбокомпресора багатоступінчастий і складний. Це вимагає великого досвіду і правильних інструментів. Наші співробітники працюють "відповідно до мистецтвом", тобто надійно, професійно і прискіпливо. Відновлений турбокомпресор виглядає і працює точно так само, як новий. Всі відновлені нами турбокомпресори мають річну гарантію. Як відбувається відновлення турбокомпресорів?
розбирання турбокомпресора
першим етапом є розбирання турбокомпресора на прості фактори. Наш робітник розбирає всі компоненти, з яких складається турбокомпресор, ретельно перевіряє їх стан і оцінює, які компоненти необхідно замінити. На цьому етапі можна точно визначити причину пошкодження турбіни. Грунтуючись на знаннях і досвіді, наш співробітник буде знати, в чому причина пошкодження і чи слід шукати його поза системою нагнітача.
миття всіх елементів
для миття турбокомпресора ми використовуємо професійний Ультразвуковий очищувач. Ультразвук ефективно видаляє всі забруднення, виявлені на компонентах турбокомпресора. Після цього такі елементи, як корпус турбіни, випускний корпус і пластина під змінною геометрією (якщо така є), піддаються піскоструминній обробці. Завдяки поверхневій обробці турбокомпресор виглядає як новий.
Заміна елементів
для бездоганної роботи турбокомпресора необхідна заміна поперечних і наполегливих підшипників, ущільнювальних кілець, ущільнювальних кілець і гвинтових з'єднань. Ми також замінюємо інші компоненти, такі як ротор турбокомпресора або колесо стиснення, якщо вони були пошкоджені. Після заміни всіх ключових компонентів турбіна готова до балансування.
динамічне балансування
на цьому етапі відбувається балансування роторів турбіни і компресійних коліс. Ми проводимо балансування обертового вузла в машині Turbo Power, що відрізняється високою точністю вимірювання. Вимірювання виконуються на швидкостях обертання, близьких до номінальних. Остання дія-зважування ядра і вимірювання герметичності.
регулювання наддуву та налаштування змінної геометрії
останній етап регенерації-регулювання системи змінної геометрії та вимірювання продуктивності турбокомпресора. У нас є сучасний пристрій TurboTest Pro, що дозволяє регулювати геометрію в статичному і динамічному режимах. У динамічному режимі турбіна працює в умовах, аналогічних автомобілю-вона змащується маслом з температурою і тиском, як в автомобілі. Вимірювання порівнюються з заводськими значеннями і, в разі відхилень від стандарту, відбувається їх корекція.е>