YATO стробоскопічна лампа для запалювання двигунів 12 В
YATO стробоскоп для запалювання бензинових двигунів
каталожний номер: YT-7311
YATO стробоскопічна лампа: е>
- лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.Чи>
- правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива.Чи>
- двигуну внутрішнього згоряння для правильної роботи потрібна достатня кількість палива, повітря і електричної іскри, яка викликає займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі.Чи>
- Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі.Чи>
- зазвичай це на кілька градусів попереду GZP.Чи>
- порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.Чи>
- корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластика.Чи>
- всередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронною системою спрацьовування і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача.Чи>
- імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання.Чи>
- живлення лампи береться від акумулятора автомобіля .Чи>
вулик>
процедура перевірки кута випередження запалювання: е>
- знайдіть на двигуні шкалу з нанесеними цифрами, що визначають кут випередження запалювання, і позначку на маховику, що позначає GZP, і очистіть від пилу і мастила.Чи>
- для більш легкого спостереження знаки можуть бути пофарбовані в білий колір крейдою або фарбою.Чи>
- перевірте в технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалювання .Чи>
- запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.Чи>
- зупинити двигун.Чи>
- при наявності вакуумного регулятора необхідно від'єднати і запечатати.Чи>
- підключіть стробоскоп відповідно до креслення.Чи>
- запустити двигун.Чи>
- направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і вважайте кут випередження запалювання.Чи>
- Порівняйте прочитане значення кута з даними виробника.Чи>
- вимкнути двигун.Чи>
процедура регулювання кута випередження запалювання: е>
- послабте кріплення розподільника запалювання, щоб ви могли повернути його вперед і назад.Чи>
- не відкручуйте кріпильні гвинти повністю і не знімайте роздільник.Чи>
- кріплення повинно залишатися досить надійним, щоб розподільник не змінював своє положення під час роботи двигуна.Чи>
- запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.Чи>
- направте світло стробоскопа на Мітки на колесі і корпусі і повільно повертайте розподільник запалювання вправо і вліво до тих пір, поки відмітка на маховику і лічений кут випередження запалювання на шкалі не співпадуть.Чи>
- вимкнути двигун.Чи>
- закріпіть розподільник запалювання, затягнувши попередньо ослаблені болти і гайки, стежачи за тим, щоб він не змінив своє положення під час кріплення.Чи>
- запустіть двигун і перевірте значення кута випередження запалювання.Чи>
ТЕХНІЧНІ характеристики: е>
- напруга: 12V
- швидкість обертання: 8000 об / хв (макс)
- система: xsenon
- вага: 0.792 кг вулик>
Стан | Новий |
---|
Write Your Own Review