Ласкаво просимо на аукціон компанії Wo-Ba Motors Piotr Baranowski , що займається професійною регенерацією головок. Я пропоную на заміну/продаж голівку, призначену для двигуна VW 1.9 TDI PD Audi Seat Skoda
головка продається на заміну (стара/пошкоджена головка підлягає поверненню або застави)
головка пройшла комплексну регенерацію, ось список робіт, які були виконані при ній:
*демонтаж всіх частин головки і миття їх в ультразвуковому очиснику (в процесі регенерації кожна головка що миється кілька разів в ультразвуковому очиснику)
*перевірка під тиском герметичності водяних сорочоко (в корпусі головки перевіряються водяні канали високого тиску)
*перевірка і заміна зношених направляючих клапанів (знос направляючих вимірюється з точністю до 0,01 мм Занадто великий знос направляючих призводить до поглинання і згорянню масла)
*очищення, перевірка, вимірювання та заміна зношених клапанів (вимірюється довжина і знос штока клапана з точністю 0,01 мм)
*шліфування ланцюгів клапана (шліфування ланцюгів клапана дозволяє отримати ідеальну площину контакту клапана з сідлом)
*фрезерування сідел клапана на верстаті з ЧПУ Newen (завдяки фрезеруванню*перевірка герметичності клапана з клапанним сідлом(перевірка герметичності клапана-сідла перевіряється три рази: після обробки клапанних сідел, після установки клапанів з пружинами і, нарешті, після складання всієї головки)
*перевірка цоколя розподільного валу(перевірка не була головка перегріта)
і не хитається распредвал для запобігання затирання валу)
*перевірка та ремонт пошкодженої різьби в голівці (пошкоджена різьблення ремонтується за допомогою helicoil або різьбовий вставки)
*нові ущільнювачі клапанів (ущільнювачі клапанів захищають циліндри від попадання на них масла)
*новий ущільнювач розподільного валу (новий ущільнювач розподільного валу забезпечує герметичність системи, незважаючи на високу швидкість обертання)
*планування площині ("видалення" площині для ідеального прилягання головки до блока)
*вставка латунних втулок насос-форсунки ( нові втулки після натискання та обробки відновлюють вихідні параметри отвори насос-форсунки)
примітка:
існують різні типи головок, іноді навіть незважаючи на ті ж цифри на відливання головки(додаткові водяні канали, EGR, різні розподільні вали і т. д. і т. д.) будь Ласка, перевірте сумісність шуканої головки.
будь ласка, перевірте наявність
правила покупки і повернення старої головки:
Варіант № 1 . Компанія wo-ba Motors відправляє головку після регенерації, до якої додається депозит 300 зл. Потім я повертаю його на банківський рахунок після повернення старої голови (Повернення депозиту відбувається завжди, незалежно від стану голови).
Варіант № 2. клієнт відправляє свою пошкоджену головку, після порівняння , передавального числа відсутніх контактів, датчиків і т.д. компанія Wo-ba Motors відправляє головки після регенерації.
регенерацією боєголовок займаюся з 2003 року. Під час відновлення я використовую оригінальні деталі або заміну найвищої якості, порівнянну з оригіналом. Багаторічний досвід, індивідуальний підхід до кожної голівці і машинний парк на найвищому рівні відомих виробників, таких як Neven, Berco, Kwik Way, роблять роботу задоволенням і справжньою пристрастю.е>