2K0 511 153B - Бампер гумовий, пружина амортизатор задній l / P (ВИС . 122 ММ) ПІДХОДИТЬ

Доступно
SKU
16487883526
Перегляди:0
1395,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32
амортизатор підвіски Magnum technology a8w042mt

нижче наведена деяка інформація, яка також може бути цікава при виборі амортизатора підвіски Magnum technology a8w042mt:

  При заміні амортизаторів нерідко забувають про їх захисних наборах - пилозахисних кришках і бамперах-особливо якщо вони не мають видимих пошкоджень. Навіть на сервісних станціях буває, що захисний комплект переноситься зі старих амортизаторів на нові, що значно скорочує термін служби амортизатора.

навіщо амортизатору потрібен захисний комплект:

   кожен амортизатор поставляється зі знімним пилозбірником і бампером, які утворюють захисний комплект. Це можуть бути два окремі елементи або один елемент. Пилозахисний чохол і бампер не входять в комплект поставки амортизатора - завжди купуйте захисний комплект окремо. Це одна з причин, чому вони не завжди замінюються при заміні амортизаторів. Часто відсутні відповідні пилозахисні кришки і крила. Стан пилозахисного чохла і крил безпосередньо впливає на термін служби амортизатора. Пилозахисний комплект запобігає потраплянню піску, дорожнього бруду і вологи на дзеркальну поверхню поршневого штока, а бампер захищає амортизатор від навантажень при збиванні (максимальному стисненні) амортизатора.

чому слід замінювати Пильовик:

   амортизатор або Пильовик - це гумова кришка, що закриває робочу поверхню штанги. Він працює на найбруднішій ділянці автомобіля, тобто в колісних арках, завдяки чому в його вигинах постійно накопичується дорожній бруд і пісок, активно стираючи гуму. Зовні Старий пилозахисний чохол може виглядати добре, але товщина гуми між складками вже буде мінімальною. Крім того, тривале використання і контакт з дорожніми забрудненнями призводять до старіння гуми і втрати необхідної еластичності. В результаті вібрація розриває тканину в найтоншому місці, оголюючи вал амортизатора.

  ви не можете швидко помітити пилозахисні кришки. Ніхто не заглядає в колісні арки перед кожною поїздкою, і коли під час заміни шин або діагностики підвіски виявляється розірваний пил, може бути вже пізно.

   коли дорожній пил починає осідати на поверхні штока поршня, дні амортизатора полічені. На поверхні штока поршня швидко з'являються подряпини, які викликають знос сальника амортизатора. Масло "потіє" на амортизаторі, швидко відбувається втрата працездатності і стукіт. В результаті амортизатор повинен бути замінений передчасно через дешеву гумової пилозахисної кришки, яка не була замінена вчасно. А точніше, два амортизатора-їх замінюють тільки парами.

чому варто замінити бампер:

   бампер амортизатора або стійки-це гумовий циліндр, надітий на стрижень. Завдяки бамперу внутрішній механізм амортизатора не руйнується в разі виходу з ладу підвіски, коли повністю обраний хід штанги, але кузов автомобіля продовжує рухатися вниз (під впливом удару в глибоку яму або стрибка на хвилях асфальту). Пронизливий гуркіт чути, коли корпус амортизатора врізається в гумовий бампер, який сильно, але ефективно гасить удар. Таким чином, амортизатор і його поршневий шток зазвичай залишаються недоторканими.

   під час використання бампер піддається механічним і тепловим навантаженням. Гума старіє і тріскається, втрачаючи свою еластичність і, отже, здатність поглинати удари - такий бампер не врятує амортизатор в разі поломки підвіски. Крім того, в мікротріщинах стопора накопичується дрібний абразив, отриманий з дорожнього пилу, яка з часом починає стирати поверхню стійки амортизатора. Результат аналогічний розриву крила-зносу герметика, втрати герметичності і пошкодження амортизатора.

  через механічного зносу внутрішній діаметр упору також збільшиться, що призведе до того, що він більше не буде щільно прилягати до штоку поршня. Якщо пилозахисна кришка амортизатора прикріплена до крила або якщо вони являють собою один елемент, захисний комплект ослабне і оголить планку, дозволяючи сторонньому забрудненню проникати в неї.

про Magnum Technology:

Magnum Technology-відомий виробник автозапчастин, що спеціалізується на виробництві деталей підвіски для широкого спектру популярних автомобілів на ринках Європи, США та Азії. Наші клієнти все частіше вибирають продукти Magnum через їх найвищих стандартів безпеки.

вже більше 10 років продукти тестуються у власних лабораторіях на різних етапах їх виробництва, щоб відповідати високим стандартам якості.

проводяться дослідження сил загасання і загасання. Дослідження матеріалів та геометричний аналіз. Все це для забезпечення правильної роботи елементів підвіски.

в лабораторії Magnum також реалізує методи випробувань з використанням випробувальної машини для циклічних випробувань. Завдяки правильному контролю навантаження, а також кількості повторень і амплітуди випробувань ми можемо проводити втомні випробування виробів. В результаті виявляйте і впроваджуйте виправлення для підвищення надійності продукту.

Magnum Technology контролює кожну партію продукції за допомогою професійних систем і передових спеціалізованих інструментів.

тому якість продукції відповідає суворим стандартам ISO 9001, IATF 16949

  в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN номеру.

Докладніше
СтанНовий
ЯкістьP-заміна з якістю, порівнянною з оригіналом
Номер каталогу2K0 511 153B
Номер запасної частини900 310, D500062/DEC, FE40696, IM 37957,
Каталожний номер оригіналу2K0 511 153B,
ВиробникMagnum Technology
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:2K0 511 153B - Бампер гумовий, пружина амортизатор задній l / P (ВИС . 122 ММ) ПІДХОДИТЬ