детальний опис шини
- Continental випускає новинку на зимовий сезон 2014/2015. Восени 2014 року на ринку з'явиться нова зимова шина Winter Contact TS 850P. остання буква передбачає, що ми маємо справу з іншою моделлю. У порівнянні з" звичайним " TS 850, TS 850P-це високопродуктивна шина, призначена для потужних автомобілів. Завдяки новій скульптурі протектора з більшою кількістю надрізів порівняно з TS 850, його продуктивність була покращена. На 5% краще при їзді по снігу і гальмуванні на сухій і мокрій дорозі. Найбільшим поліпшенням (10%) став опір коченню.
- за оцінками ADAC, ризик зіткнення і аварії на засніжених і зледенілих дорогах в шість разів вище, ніж влітку. Тому водіям при виборі шин на зиму слід враховувати ті властивості протектора, які гарантують кращу тягу на зимових дорогах. У суворих погодних умовах відмінно працює новий ContiWinterContact TS 850 P, який завдяки збільшеному на 20% кількості "кусаючих" країв протектора забезпечує краще зчеплення на засніжених поворотах і дозволяє ефективно проникати в шар води, що покриває лід.
- Висока якість і ефективність нової шини Continental підтверджуються останніми випробуваннями зимівель ADAC, в яких ContiWinterContact TS 850 P посіла перше місце. Експерти ADAC оцінили не тільки відмінне зчеплення шини на снігу, але і її міцність і низький опір коченню.
- при проектуванні асиметричного протектора нової шини інженери Continental використовували гострі канавки, що забезпечують максимальну кількість" кусаються " країв. При рушанні з місця і гальмуванні їх кількість збільшується на 10%, а при заході в вигини краю вже на 20% більше. Завдяки цьому шина краще проникає в мікроскопічно тонкий шар рідини, що знаходиться на льоду.
- економія палива, яку забезпечить нам навіть самий економічний протектор, є лише промілем витрат, які ми можемо понести на ремонт автомобіля, коли ми не зупинимося вчасно і не зіткнемося з автомобілем, що стоїть перед нами. Тому при виборі нової шини Ми повинні в першу чергу враховувати кілька параметрів протектора, які визначають нашу безпеку. Цінним джерелом інформації в цій галузі є тести, проведені незалежними науково-дослідними інститутами, та автомобільні журнали, які аналізують приблизно 15 різних властивостей шини.
- поліпшення керованості автомобіля вдалося домогтися за рахунок використання більш жорсткого контуру протектора, який більш ефективно передає сили від краю шини і автомобіль швидше реагує на рух рульового колеса. Низький опір коченню і зниження витрати палива забезпечується використанням нового з'єднання кремнезему в області контакту шини з ободом. Він запобігає деформації конструктивних деталей шини і забезпечує на 10% менший опір коченню в порівнянні з попередньою моделлю Continental ContiWinterContact TS 850.
е>