VAP-SAVER
переваги використання рідини
- очищає і змащує верхню частину циліндра, що забезпечує захист між клапаном і сідлом клапана
- охолоджує сідло клапана і його компоненти
- полегшує так звану холодну втрату двигуна
- захищає від нашарувань бруду, охолоджує і змащує камери згоряння і свічки запалювання
- знижує витрату палива
- забезпечує кращу мастило і
- подовжує термін служби двигуна
мастило впускний системи (сідла клапанів, напрямні) в двигунах
двухтопливных GPL і CNG.
установка
.
попередження
ми рекомендуємо проконсультуватися з
кваліфікованим сервісним центром для
консультації та монтажу.
Не використовуйте газопроводи,
вакуумні або розподільні пристрої для
установки або підключення пристрою.
.
установка
помістіть VAP-SAVER подалі від джерел
гарячої. Розташування пристрою
повинно бути вище дросельної заслінки
щоб уникнути ефекту сифона.
витягніть пристрій зі сталевої рами
(supporting frame). Встановіть
вертикальну рамку за допомогою
саморізів, що поставляються з
пристроєм. Переконайтеся, що оглядова труба
добре видно. Підключіть електричні кабелі
(level sensor cables), як показано
на схемі нижче . Переконайтеся
що з'єднання захищене,
ізольоване і захищене запобіжником. Кабелі повинні бути прокладені таким чином, щоб не допустити їх випадкового руйнування.
для досягнення найкращого ефекту VAP-SAVER повинен бути підключений між
дросельною заслінкою і впускним колектором на відстані від 50 до 100 мм від дросельної заслінки, що забезпечить оптимальне змішування з повітрям. Якщо у впускному колекторі немає відповідного отвору,
просвердлите отвір і використовуйте латунну насадку, що входить в комплект. Ми рекомендуємо використовувати
XENUM X-Lock PS, щоб уникнути будь-яких витоків у вакуумі.е>