подвійний амортизатор повороту IFP серії Performance 2.0 допомагає зняти навантаження з елементів рульового управління, покращує керування автомобілем, збільшує демпфірування вібрації рульового управління і забезпечує комфортне керування автомобілем.
внутрішній поршень (IFP) відокремлює масляну камеру від газової камери, тим самим усуваючи явище кавітації.точна алюмінієва зовнішня конструкція підвищує ефективність охолодження та стійкість до іржі. Міцний поршневий шток ще більш стійкий до подряпин.
конструкція забезпечує подвійну демпфуючу силу і ще краще підходить для автомобілів з великими колесами. Це відмінний продукт для бездоріжжя.
специфікація:
- корпус діаметром 2" виготовлений з анодованого алюмінію 6061-T6
- внутрішній поршень IPF в резервуарі відокремлює масло від газу високого тиску
- компоненти виготовлені з анодованого алюмінію 6061-T6, обробленого на верстаті
- поршневий шток діаметром 5/8"
- поршень з високим потоком, створений для автоспорту /li>
- потрійна система ущільнення
- високотехнологічне масло jm92, що забезпечує відмінні характеристики незалежно від температури
- гумовий підшипник підвищує працездатність підвіски
розміри одного поворотного амортизатора:
- розширений амортизатор: 23,7"
- стиснутий амортизатор: 15.1"
- хід: 8.6"
кріплення:
- верхнє кріплення: око
- нижнє кріплення: око
примітки:
- кріплення тількипід рульовою рейкою
- кріплення тількиз заводської вусик трансмісії
- вимагає додаткового відбою 2"(продається окремо)