увага !!!
у зв'язку з тим, що в деяких моделях автомобілів в один і той же період можуть бути присутніми різні типи деталей, наприклад (гальмівних дисків, колодок), які важко або неможливо однозначно призначити, перед розміщенням замовлення, будь ласка, уважно зіставте представлені розміри і креслення деталей, наприклад (дисків/барабанів / колодок) зі своїми старими деталями.
у порівнянні зі стандартними гальмівними дисками інноваційне рішення для надрізу і свердління дозволяє отримати більший коефіцієнт тертя вже на початковому етапі гальмування. Це означає коротший гальмівний шлях та ефективніші гальма. Водіння в деяких умовах, наприклад, в горах, в спортивних змаганнях тягне за собою ризик доведення гальмівних дисків до температури близько 800°C. У той же час це супроводжується викидом газів, розташованих в просторі між гальмівними колодками і поверхнею гальмівного диска. Спеціальні канавки і свердління дисків використовуються для швидкого відведення цих шкідливих гальмівних продуктів. Канавки і свердління покращують (омолоджують) поверхню фрикційного матеріалу колодок. Асиметричні канавки дисків також перешкоджають присутності води, бруду та інших речовин на поверхні гальмівних дисків.е>