C. 359dl пневматичний Комплект гальмівних поршнів. 18 шт.
універсальний комплект сепараторів для гальмівних супортів з натискним поршнем (передні гальма) і угвинчуваним (задні гальма). Привід являє собою пневматичний привід, який скорочує час роботи і дозволяє натискати старі, запечатані Поршні. 15 різних адаптерів дозволяють обслуговувати більшість автомобілів на європейському, азіатському та американському ринках. Вкручування поршнів забезпечується спеціальними адаптерами і ручкою з міцним і ефективним шарнірним важелем в задній частині приводу,
в комплекті: ,
• пневматичний затиск для затягування і відгвинчування поршнів,
• затиск для загвинчування,
• спеціальний адаптер Co Citroën C5,
• затиск з правою різьбою,
p>
• пруток з лівою різьбою,
• опорна балка для замикання прутка на сідло гальмівного супорта,
• диск 2 - Citroën XM. Xantia,
• шайба 3 - Alfa Romeo, Audi, Austin, BMW, Ford, Honda, Jaguar, Mercedes - Benz, Mitsubishi, Nissan, Rover, Toyota, VW,
• шайба 4 - Alfa Romeo 164 2.0, Ford, Mazda, Saab 9000, Subaru,
• шайба 5 - адаптер з внутрішнім чотирикутником 3/8",
• шайба 6 - Nissan Primera, VW Golf IV,
• шайба 7 - Audi 80, 90, V8 + 100, Ford Sierra ABS + Scorpio 85, Honda Prelude, Nissan Silvia 1.8 turbo, Rover 8000, Saab 9000, Subaru L +Z, VW Golf + Passat,
• шайба 8 - General Motors,
• шайба 9 - General Motors,
• шайба 10 - General Motors,
• шайба з - Renault,
• шайба G - Opel Astra,
• шайба m - Ford,
• шайба N - Saab. Honda,
• диск E - Nissan Maxima,
• диск K - Citroën,
інструкція з експлуатації:
відкручування гальмівних поршнів повинно виконуватися кваліфікованим персоналом на спеціалізованому заводі. Використання приладу дітьми неприпустимо. Людина, що використовує прилад, повинен бути тверезим. навчений з точки зору безпеки та гігієни праці і виконувати дії з чуйністю і увагою. робота з гальмівною рідиною повинна здійснюватися під постійним контролем через хімічні властивості цієї рідини. Він дуже агресивний і може стати небезпечним для здоров'я. і навіть життя,
1. Виберіть відповідний диск для гальмівного супорта і встановіть його в магнітне кріплення пневматичного затиску. Ви можете спочатку помістити затискач у гальмівний супорт. а потім змонтувати відповідний диск,
2. Натисніть кнопку розблокування і за допомогою важеля встановіть диск на гальмівний поршень,
3. Натисніть кнопку тиску-Тиск в пристрої почне поступово збільшуватися, натискаючи на гальмівний поршень. при цьому можна вручну повертати поршень вліво або вправо. до моменту установки поршня в потрібне положення,
4. Натисніть кнопку розблокування, щоб зняти прилад з затиску,
рекомендується при роботі з небезпечними речовинами. в цьому випадку гальмівною рідиною. який через вміст гліколю є їдкою речовиною використовувати засоби особистого захисту, тобто захисні окуляри. захисний одяг. рукавиця. Забороняється втручання всередину пристрою. будь-які переробки або модифікації.е>