Тип виробу: безщітковий двигун модель: XD-37gb3650 Матеріал: Мідь Розмір вихідного валу: прибл. 12 x 6 мм / 0,5 x 0,2 дюйма опір ізоляції: після номінальної роботи двигуна при нормальній температурі і вологості при вимірюванні опору ізоляції між котушкою і корпусом двигуна за допомогою лічильника опору DC500V він не перевищує 20 МОМ витримується Напруга ізоляції: після номінальної роботи двигуна при нормальній температурі і вологості 50 Гц або 60 Гц застосовується між корпусами котушок протягом однієї хвилини, а аномалія становить 1500 В.підвищення температури: нормально встановити коробку передач або еквівалентний радіатор і виконати номінальну роботу при нормальній вимірювання підвищення температури котушки нижче 70℃. Клас ізоляції: клас B (130℃) температура робочого середовища: двигун: -10~+40℃ (без обмерзання) вологість робочого середовища: 85% або менше (без конденсації) CW/CCW: так Індивідуальна швидкість: так Примітки: 1 перевантаження і заблокований Ротор: коли двигун працює, він генерує тепло через перетворення енергії, яке відбувається всередині котушки і залізного сердечника, і температура поступово збільшується. Навантаження знаходиться в межах номінального діапазону, а генерація і розсіювання тепла збалансовані, і котушка двигуна не буде спалена. Однак це призведе до нагрівання в умовах перевантаження та заблокованого Ротора. Коли час роботи занадто довгий, ізоляційна плівка на емальованому дроті котушки розчиняється, викликаючи коротке замикання між емальованими проводами і спалювання двигуна. 2 при роботі на низькій швидкості: для двигунів постійного струму зазвичай використовуються вугільні щітки. Обертовий комутатор треться об вугільні щітки, створюючи іскри на поглибленнях комутатора. Коли двигун працює на низькій швидкості, порошок вугільної щітки, який легко утворюється в результаті тертя між комутатором і вугільною щіткою, накопичується в гнізді комутатора, викликаючи коротке замикання і згоряння двигуна і контролера. Слід проявляти особливу обережність. 3 запобіжні заходи для ШІМ-драйвера: при використанні ШІМ-драйвера вугільні щітки мають більш короткий термін служби, ніж в стані номінального (або постійного) напруги. Крім того, залежно від частоти використання вугільні щітки можуть швидко зношуватися. Частота керування ШІМ двигунів постійного струму зазвичай становить 10-20 кГц, а багаторазове включення та вимкнення під час керування ШІМ може заощадити енергію. Однак деталі, що використовуються в двигуні, подібні до частоти використання, що призведе до резонансу та нагрівання. Слід звернути повну увагу на використання. У стані управління ШІМ при використанні вбудованого двигуна електролітичного конденсатора двигун може не обертатися з певною постійною частотою. Спробуйте використовувати варистор, щоб приховати двигун. (Необхідно провести відповідні випробування) 4 за інерцією та гальмуванням: коли двигун вимкнений, Ротор все одно буде обертатися через інерцію, яка є інерцією двигуна постійного струму. Якщо ви хочете негайно зупинити обертання, ви можете закрити позитивні та негативні клеми при відключенні живлення. Цей тип гальма використовується для виробництва електроенергії двигуном (зворотний струм). Струм може тимчасово збільшуватися і скорочувати термін служби. 5 обробка двигуна підлоги: оскільки магнітна пластина є крихким матеріалом, двигун постійного струму може зламати магнітну пластину при падінні, що призведе до блокування двигуна і опіків. Не використовуйте двигун після посадки на великій висоті. Метод проводки: червоний провід: підключення до позитивного полюса джерела живлення чорний провід: підключення до негативного полюса джерела живлення білий провід: порожній (поверніть проти годинникової стрілки) червоний провід: підключення до позитивного полюса джерела живлення білий провід і чорний провід: підключення негативного полюса паралельно (за годинниковою стрілкою) синій провід: лінія управління швидкістю ШІМ, підключена до регулятора швидкості ширини імпульсу 0-5 в жовтий провід: сигнальна лінія FG виводить сигнал Холла, основний імпульс-один сигнал обр./ хв)струм холостого ходу (а)швидкість навантаження (об./ хв)поворот навантаження (кгс / см)Потужність (Вт) XD-37gb36502450.35415030 100.3289027 200.28158026 300.26245024 500.28402620 1、використання високоякісних суцільнометалевих шестерень, зносостійких, безшумних і довговічних 2. Двигун має невеликі розміри і великий крутний момент, що забезпечує стабільну роботу при роботі 3. Завдяки чистій мідній котушці, посиленому опору уповільненню і провідності, крутний момент двигуна збільшується 4. Безщітковий двигун має захист від перенапруги, який може захистити його, щоб уникнути вигорання під час використання двигуна та продовжити термін служби двигуна 5. Підходить для різних галузей промисловості, таких як мікромашини, різні верстати з ЧПУ, прецизійні вимірювальні прилади, електронне виробниче обладнання та фінансові машини 1 x мотор 1 x кронштейн 10 x гвинт
LYM-1012190063712 - Ручний пневматичний клапан управління з подвійним швидкороз'ємним з'єднанням
Стан | Новий |
---|---|
Номер каталогу | LYM-1012190063712 |
Виробник | Clatronic |
Write Your Own Review