специфікація:
тип елемента: множинний діагностичний інтерфейс
Матеріал: ABS
особливості:
використовує новий, більш безпечний роз'єм типу b і захист від збою заземлення. Для більш тривалих подій програмування рекомендується дротове з'єднання.
MDI 2 живиться від акумулятора автомобіля через кабель DLC. Він також може живитися від USB для виконання оновлень мікропрограми лише через ПК.
використовує USB 2.0 для швидшого завантаження програмного забезпечення замість окремого адаптера змінного струму.
кабель DLC в два рази довше попереднього кабелю і підключається зверху для зручності використання. Кабель підключається тільки до MDI 2.
автоматичне розпізнавання транспортного засобу
читання і видалення DTC
повний список передачі даних в реальному часі для всіх основних ЕБУ
записано, відтворення даних в реальному часі
нове програмне забезпечення flash для існуючого контролера управління для вирішення проблем водіння
програмування і установка нового контролера управління (PCM, ABS, набір приладів, паливні насоси і т.д.)
програмування нових ключів
налаштування, видалення обмежувачів швидкості
J2534 прохід через фари ECU і діагностику для інших виробників транспортних засобів, після підписки на конкретне програмне забезпечення
більш специфічні функції дилера
додаток конфігурації J2534
множинний діагностичний інтерфейс (MDI) - це пристрій J2534, який підключається між КОМП'ЮТЕРОМ і РОЗ'ЄМОМ DLC автомобіля J1962 для переходи по програмуванню контролера транспортного засобу. Конфігурація J2534
додаток встановлюється на комп'ютер одночасно з MDI
програмне забезпечення менеджера, що дозволяє контролювати, як додаток Tis 2 Web буде підключатися до MDI. Крім того, ця програма надає API
контроль моніторингу, щоб допомогти вам дослідити проблеми, що виникають при використанні будь-яких пристроїв J2534 (включаючи MDI).
щоб запустити програму конфігурації J2534 із системи SPS, натисніть кнопку "конфігурація"на екрані діагностичних налаштувань.
моторний відсік
перевірте моторний відсік на наявність компонентів, які можуть бути ослаблені; кручені або стиснуті вакуумні шланги або електричні з'єднання, а також будь-які інші відсутні або від'єднані компоненти.
перевірте, щоб переконатися, що шланги та електричні дроти правильно прокладені, щоб забезпечити достатній простір поруч із рухомими або гарячими частинами.
спостерігайте за рухом або вільним рухом з'єднання, клапанів та інших компонентів.
перевірте, чи немає незвичайних шумів в моторному відсіку.
візуально перевірте наявність витоків і витоків шлангів і трубних з'єднань, прокладок, прокладок і заглушок.
при необхідності затягніть клеми і роз'єми.
перевірте трансмісію рульового управління, лінії і шланги на наявність витоків і прогалин на сусідніх панелях, рухомих або гарячих деталях. При необхідності затягніть клеми і роз'єми.
перевірка захисту охолоджуючої рідини двигуна.
перевірте всі рівні рідини; моторне масло, трансмісійне масло, масло гідропідсилювача керма, акумулятор, гальмо і система охолодження.
додати елементи керування за необхідності
безкоштовно перевірте підключення дросельної заслінки при відкритій і закритій дросельній заслінці.
перевірте натяг ременів.
аксесуари для кузова
перевірте роботу всіх внутрішніх і зовнішніх ліхтарів;
дорожні випробування
дорожні випробування на трасі, де дорожні умови дозволяють правильно оцінити вереск і тріскачки.
під час цього тесту перевірте наступні компоненти для правильної роботи та функціонування;
під транспортним засобом:
візуально огляньте шасі на предмет провисання, відсутності компонентів
і проводка ліній і вирізання, і витоку рідини. При необхідності затягніть клеми, роз'єми та роз'єми.
перепрограмування електронного блоку управління (ECU)
мережевий зв'язок магазину (LAN і WLAN)
можливість розширення в майбутньому, включаючи діагностичні додатки
протоколи підтримки MDI 2
для негайного використання. В даний час автомобілі мають два автобуси на 16-контактному роз'ємі (висока швидкість і низька швидкість GMLAN). MDI взаємодіє за всіма існуючими протоколами, такими ж, як Tech2:
UART
клас 2
KWP2000
GMLAN (CAN)
починаючи з 2008-річних моделей автомобілів, Pass Thru буде єдиним доступним методом програмування. (Пульт дистанційного керування як і раніше буде доступний для попереднього транспортного засобу
MDI GDS2 MDI GDS tech2 wins програмне забезпечення для заміни жорсткого диска Sata для Vauxhall Opel
система: для Win7 64bit
версія програмного забезпечення: V2021.10.1
час оновлення: Global V2021.10.1
підтримує транспортні засоби до 2021
використовується для: і MDI WiFi сканер версія
Простота у використанні: вставте жорсткий диск з програмним забезпеченням MDI gds2 в комп'ютер; програмне забезпечення може використовуватися безпосередньо зі сканером MDI, який не вимагає активації користувачами.сканер множинного діагностичного інтерфейсу MDI забезпечить повну діагностику і заміну Програмування на рівні дилера 16-контактних автомобілів Opel Vauxhall з 1996 по 2020 рік. Діагностичне програмне забезпечення MDI gds2 може бути встановлено на 2.5 ' для жорсткого диска SATA, з операційною системою Win7.е>