функціональні клавіші:
— запуск або зупинка-включення і виключення вихідного сигналу.е>
-режим водіння-виберіть режим водіння за допомогою лівої і правої клавіш.е>
- ручка MS: для регулювання ширини імпульсу.е>
- ручка Гц: для регулювання частоти.е>
- вихідний сигнал: для підключення джгута інжектора.е>
- живлення: для включення і виключення основної потужності
- метод роботи
1. Інжектор common rail безпосередньо підключений або завантажений в клему і підключений до загального калібратора ручного тиску.е>
2. Виберіть правильний штекер відповідно до марки інжектора, а потім підключіть Джгут проводів до інжектора.е>
3. Залежно від марки інжектора необхідно вибрати відповідний режим приводу. У цей момент ви можете почути звук "до побачення" від всмоктувального клапана інжектора.е>
4. Забезпечте належний тиск впорскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПА, в цей момент можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.е>
через зовнішній циліндр можна виміряти кількість мазуту і кількість поворотного масла Паливної форсунки.е>