модуль виявляє включення покажчика повороту водієм. Якщо водій на короткий час включить важіль ('клацне'), модуль зчитує його як імпульс і автоматично включить 3 (або 4 – ю перемичку) миготіння покажчика повороту, після чого вимкне покажчик повороту. Це зручна функція, наприклад, при обгоні, зміні смуги руху і т.д. якщо водій включає важіль довше або постійно (типове включення покажчика повороту), то описана функція не включається. Крім того, якщо під час виконання функції водій включить аварійні вогні, то вищевказана функція буде відключена.е>
<е>.е>
якщо під час роботи функції водій включить протилежний покажчик повороту, то попередній покажчик повороту згасне, а протилежний сигнал буде спрацьовувати традиційно або в зручній функції в залежності від часу, коли водій включив протилежний покажчик повороту. Після завершення функції модуль переходить в режим очікування приблизно за 1 секунду і при виявленні повторного клацання важеля покажчика повороту весь цикл починається заново.е>
<е>.е>
користувач може вибрати запуск цієї функції на 3 або 4 миготіння, встановивши або знявши перемичку "3/4". Зазвичай перемичка встановлюється, що означає 3 миготіння.е>
<е>.е>
Користувач також має можливість встановити максимальний час "клацання" важелем покажчика повороту на 0,20 або 0,25 секунди в залежності від уподобань водія за допомогою перемички "1". Цей час є граничним, тобто якщо утримувати важіль покажчика повороту довше встановленого часу, то модуль не включиться (буде включений сигнал повороту через традиційний Автоматичний вимикач автомобіля). Мінімальний час включення покажчика повороту для запуску функції становить близько 0,02 с.звичайно, установка транспортного засобу повинна дозволяти водієві включати покажчик повороту на короткий час-тобто блимати покажчиком повороту після швидкого "клацання" перемикача покажчика повороту.е>