спосіб установки:
1. Ви можете піти в магазин 4S для установки, припаркувати машину на рівній поверхні перед установкою і підготувати буферний клей, домкрат (якщо є умова для переходу до стійки, це зручніше), мильну воду (її також можна замінити розведеною водою з милом для посуду);
2. Підніміть корпус місця установки за допомогою домкрата (або підніміть весь автомобіль на верхній рамі), і пружина буде натягнута для полегшення установки. Пружину підвіски можна побачити повністю, і немає необхідності піднімати її занадто високо;
3. Розпиліть мильну воду, щоб очистити пружину (в основному видаліть плями піску з поверхні пружини), розпиліть трохи мильної води, щоб змастити буферний клей (достатня мастило буде більш зручною для пружини, щоб увійти і відкалібрувати), і ретельно очистіть мильну воду після установки, щоб запобігти іржавіння і розтріскування деталей безпеки автомобіля - амортизуючої пружини від іржі і розтріскування, що призведе до штучних травм;
4. Встановіть буферний клей у центр пружини, відкладіть кузов після встановлення кожного колеса та переконайтеся, що пружина знаходиться у верхній і нижній щілинах буферного клею.
навички та досвід установки автомобільної пружини
* розмір буферного клею безпосередньо пов'язаний з відстанню між пружинами, тому майте на увазі, що розмір встановленого буферного клею підходить для відповідної пружини і не повинен встановлюватися, якщо специфікації не збігаються.
※ незалежно від загального стилю пружини (прямий, конусоподібний, перевернутий коло, бочкоподібний), буферна гума повинна бути встановлена в центрі пружини, щоб отримати ефект. Відкриття буферного клею зовні або всередині не впливає на ефект використання, але отвір всередині буде красивішим.
※ коли кузов автомобіля піднятий вгору, пружина знаходиться в розтягнутому стані, і відстань між пружинами при розтягуванні не може відповідати буферному клею (тому не піднімайте кузов занадто високо), ви повинні намагатися, щоб пружина увійшла в гумовий виріз буфера або в одну сторону в зазор. При повільному опусканні кузова автомобіля перевірте і зверніть увагу, чи повністю пружина вставлена в верхній і нижній пази буферної маси.
※ після правильної установки буферного клею рекомендується використовувати нейлонову кабельну стяжку для затягування буферного клею і пружини в цілому в місці отвору буферного клею, перевага полягає в тому, щоб уникнути ослаблення або зміщення при тривалому використанні, і коли кузов автомобіля буде піднятий в майбутньому, розтягнення пружини не так просто вийти з зазору буферного клею.