знімач двомасових саморегулюючих муфт sac
застосування:
саморегулюючі муфти VW-AUDI, BMW, MERCEDES, OPEL, RENAULT та інші
необхідний для створення попередньої напруги в центральній дисковій пружині
дозволяє правильно розташувати диск щодо направляючого і наполегливої підшипників,
в комплекті чотирьох - і трьохспицеві балки.е>
опис приладу
прилад призначений для установки нових, а також для демонтажу і повторного складання
муфти Сак. Муфти цього типу мають механізм, що компенсує знос облицювання фрикційних дисків, що
вимагає установки затиску з попередньо натягнутою центральною пружиною. Завдяки застосуванню
інструменту, забезпечується правильний тиск на центральну дискову пружину, що гарантує правильне
робота зчеплення.е>
вміст набору
1. Балки: 3-плечові і 4-плечові
2. Центральний гвинт
3. Набір центруючих оправок (3 шт.) п>
4. Болти центруючих оправок (3шт.) п>
5. Гайки (4шт.) п>
6. Пристосування для регулювання пружини
7. Гайка
8. Натяжно-центруючий ковпачок
9. Набір штифтів M6 (4 шт.) п>
10. Набір штифтів M7 (4 шт.) п>
11. Набір штифтів M8 (4 шт.) п>
12. Центруючий вал
13. Ручка
14. Центруючий елемент диска зчеплення
15. Штифти центруючого валу (7 шт.) п>
16. Конічні оправлення (4шт.) п>
інструкція по демонтажу і монтажу муфти SAC
розбирання:
1. Залежно від моделі транспортного засобу Виберіть правильні елементи (8, 14-16) центруючого валу (12) або
правильний центруючий стрижень (3). Встановіть вибраний елемент на диск зчеплення.е>
2. Відкрутіть кріпильні гвинти:
- 3 Болти кожні 120° для муфт, закріплених на 6 або 9 болтах
- 4 болти кожні 90° для муфт, закріплених на 8 болтах
3. Вкрутіть в місце відгвинчених болтів Штифти (9-11) потрібного розміру різьби
4. Вкрутіть центральний гвинт (2) в 3 - або 4-спицеву балку (1) (в залежності від типу зчеплення)
5. Встановіть балку (1) з болтом (2) на попередньо прикручені Штифти, прикрутіть гайками (5).е>
зверніть увагу на паралельне вирівнювання балки приладу щодо притискної сили.е>
6. Затягуючи центральний гвинт (2) за допомогою ручки (13), натисніть на пружину затиску.е>
7. Відкрутіть залишилися гвинти, які утримують затискач на маховику.е>
8. Послабте центральний гвинт (2), відкрутіть прилад від маховика
9. Зніміть притискну силу і диск зчеплення з центруючим елементом.е>
фітинг:
1. Залежно від моделі транспортного засобу Виберіть правильні елементи (8, 14-16) центруючого валу (12) або
правильний центруючий стрижень (3). Встановіть вибраний елемент на диск зчеплення.е>
2. Встановіть затискач і прикрутіть Штифти (9-11).е>
3. Встановіть балку (1) з центральним болтом (2) і прикрутіть її до шпильок (9-11) за допомогою гайок (5).е>
зверніть увагу на паралельне вирівнювання балки приладу щодо притискної сили.е>
4. Затягуючи центральний гвинт (2) за допомогою ручки (13), натисніть на пружину затиску.е>
5. Затягніть залишилися гвинти, що утримують затискач на маховику.е>
6. Послабте центральний гвинт (2), Зніміть прилад з маховика
7. Відкрутіть Штифти (9-11), що утримують кріплення, і вкрутіть правильні гвинти на їх місце.е>
8. Демонтуйте центруючий елемент. При використанні центруючих оправок (3) можна
для того, щоб використовувати гвинти (4).е>
схема установки центруючого валу
центруючий Вал складається з болта, гайки, наскрізної втулки, пластикового центруючого елемента диска зчеплення, конічного штока, натяжно-центруючого ковпачка і штока або різьбового кріплення. У комплект входять центруючі елементи різних розмірів, що дозволяє застосовувати їх до більшості моделей автомобілів. Для правильного центрування диска зчеплення необхідно вибирати елементи правильного діаметра, дотримуючись порядок складання інструменту.е>