застосування:
емулятор другого лямбда-зонда використовується в транспортних засобах, що відповідають стандартам викидів Euro 3 і Euro 4, де Вихлопна система автомобіля має два лямбда-зонда. Перший зонд встановлюється перед каталізатором і регулює склад паливно - повітряної суміші. Другий зонд, з іншого боку, знаходиться позаду каталізатора і виконує діагностичну роль, досліджуючи мінімальну ефективність каталізатора.
емулятор лямбда-датчика призначений для запобігання появи помилки CHECK ENGINE і переходу двигуна в аварійний режим у разі пошкодження або зносу каталітичного нейтралізатора або його видалення.
цей емулятор також використовується в автомобілях з зрідженим нафтовим газом, коли склад паливно - повітряної суміші занадто багатий.
після застосування емулятора перераховані проблеми зникають.
кутовий емулятор другого лямбда-зонда з плавним регулюванням кута - єдиний продукт такого типу на ринку, який усуває помилку двигуна типу "CHECK ENGINE". Виріб захищений від корозії товстим шаром цинкового покриття.
кутовий емулятор зі стандартним наскрізним отвором 4 мм частково механічно відокремлює лямбда-зонд від вихлопних газів, завдяки чому регулює показання їх аналізу і побічно контролює бажаний кінцевий результат. На підставі показань емульованого зонда контролер двигуна отримує правильний сигнал, за яким розраховує модифіковану дозу палива для циліндрів. Кутовий емулятор призначений для вторинних лямбда-зондів з різьбленням M18x1.5. Код товару: PPEM03.
кутовий емулятор працює у вихлопних системах, де недостатньо місця для установки універсального або простого емулятора.
плавне кутове регулювання має безліч функціональних переваг, підігнана під індивідуальні параметри монтажу дозволяє довільно налаштувати вихід на другий лямбда-зонд.е>