Тестер прокладки головки 10 мл
✅
✅
тестер герметичності прокладки під головкою для вимірювання вмісту CO2в системі охолодження
тестер створений для усунення підозри на пошкодження прокладки головки і самої головки в автомобілях внутрішнього згоряння з бензиновим, дизельним і зрідженим нафтовим двигуном. У разі, якщо ущільнення протікає і CO2 потрапляє в систему охолодження, реакційна рідина змінює колір на жовтий або зелений.е>
принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2-у разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з СО2 і змінює свій колір.е> комплект включає:
- CO2 реакційна рідина 10 мл (достатньо для 5 випробувань)
- конічний Універсальний адаптер 25 мм-55 мм
- вимірювальна трубка
чорний вимірювальний адаптер (25 мм-55 мм) дає можливість перевірити в 6 разів більше різних діаметрів заливки охолоджуючої рідини, ніж в тестерах з одним білим адаптером. Дозволяє перевірити m.in. Легкові автомобілі, вантажівки, тягачі, екскаватори, мотоцикли, вилочні навантажувачі.е>
адаптер виготовлений зі спеціальної суміші гуми, стійкої до високих температур і відповідно м'якої-завдяки чому він щільно прилягає до наповнювача і трубки тестера, гарантуючи 100% герметичність під час тесту.е>
інструкція з тестування:
- наповнити прилад реакційною рідиною до рівня між камерами (ОК.2мл).
- підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора.
- запустіть двигун, увімкніть підвищені обороти для підвищення тиску згоряння.
- залиште двигун на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини
- зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки.
- після проведених випробувань обережно демонтуйте прилад.
результати випробувань:
- зміна кольору з синього на зелений в дизельному двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.
- зміна кольору з синього на жовтий в бензиновому / зрідженому нафтовому двигуні - означає Пошкодження прокладки головки або самої головки.
- реакційна рідина синього кольору - CO2 в системі не виявлено.
інформація про безпеку:
- під час проведення тесту на бачку радіатора необхідно дотримуватися додаткової обережності при відгвинчуванні кришки на теплому двигуні, а під час самого тесту - ризик опіків!
- під час тесту не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною-тест може бути неправильним!
- захистіть від дітей, ретельно вимийте руки після тесту!
✅
✅
Стан | Новий |
---|