тестер прокладки головки блоку циліндрів 10 мл amio-02779
AMI-02779
тестер герметичності прокладки головки блоку циліндрів для вимірювання вмісту CO2 в системі охолодження тестер створений для усунення підозри на пошкодження прокладки головки блоку циліндрів і самої головки в автомобілях внутрішнього згоряння з бензиновим, дизельним і зрідженим нафтовим двигуном. У разі, якщо ущільнення протікає і CO2 потрапляє в систему охолодження, реакційна рідина змінює колір на жовтий або зелений. Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - в разі підвищеної концентрації реакційна рідина вступає в реакцію з СО2 і змінює свій колір. В комплект входить: реакційна рідина CO2 10 мл (достатньо для 5 тестів) конічний Універсальний адаптер 25 мм-55 мм вимірювальна трубка чорний вимірювальний адаптер (25 мм-55 мм) дає вам можливість перевірити в 6 разів більше різних діаметрів наповнювача охолоджуючої рідини, ніж тестери з одним білим адаптером. Дозволяє перевірити m.in. Легкові автомобілі, вантажівки, тягачі, екскаватори, мотоцикли, вилочні навантажувачі. Адаптер виготовлений зі спеціальної суміші гуми, стійкої до високих температур і відповідно м'якої-завдяки чому щільно прилягає до наповнювача і трубки тестера, гарантуючи 100% герметичність під час тесту. Інструкція з тестування: заповніть прилад реакційною рідиною до рівня між камерами (прибл.2мл). Підключіть тестер до отвору розширювального бака або радіатора. Запустіть двигун, увімкніть підвищені обороти, щоб отримати більший тиск згоряння. Залиште двигун на злегка підвищених оборотах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин тесту вказує на пошкоджену прокладку під головкою або пошкодження самої головки. Після проведених випробувань акуратно демонтуйте прилад. Результати випробувань: зміна кольору з синього на зелений в дизельному двигуні-означає Пошкодження прокладки головки або самої головки. Зміна кольору з синього на жовтий в бензиновому / зрідженому нафтовому двигуні-означає Пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або самої головки блоку циліндрів. Реакційна рідина синього кольору-CO2 в системі не виявлено. Застереження з техніки безпеки: під час проведення тесту на бачку радіатора необхідно дотримуватися додаткової обережності при відгвинчуванні кришки на теплому двигуні, а під час самого тесту - ризик опіків! Під час тесту не допускайте змішування охолоджуючої рідини з реакційною рідиною-тест може бути неправильним! Захистіть від дітей, ретельно вимийте руки після тесту!е>