застосування:
всі марки автомобілів,
прилад дозволяє легко діагностувати і швидко виявляти пошкодження прокладки під головкою. У разі пошкодження прокладки під головку або самої головки частина вихлопних газів. містять m.in. CO2 надходить в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований саме на вимірюванні вмісту СО2 в системі охолодження. Реакційна рідина в камері тестера буде реагувати з газами з системи охолодження і в разі підвищеного вмісту СО2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) дозволяє відокремити залишки в першій камері (наприклад, краплі охолоджуючої рідини). це може негативно вплинути на результат тесту.
Примітка: При перевірці температура радіатора дуже висока. будьте особливо обережні!
реакційна рідина може викликати подразнення шкіри та очей. При попаданні рідини на шкіру або очі промийте великою кількістю води. Використовуйте захисні окуляри.
в комплекті: - прилад для вимірювання герметичності .- Ручний насос для всмоктування газу з системи охолодження-контейнер з реакційною рідиною-порожній контейнер для відпрацьованої рідини-швидкороз'ємне з'єднання
перехідники:1) Mercedes-Benz, GM (buick), Jeep2) Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum and Sprint) Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford3) Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura
- – / ul>