каталожний номер: 12-46-63778
виробник: CUB ELECPARTS INC
кількість: 1 шт. п>
увага! - момент затягування клапана: 4 Нм
параметри:
<вулик>датчик може використовуватися взаємозамінно з оригінальним датчиком OEM
каталожний номер: 12-46-63778
виробник: CUB ELECPARTS INC
кількість: 1 шт. п>
увага! - момент затягування клапана: 4 Нм
параметри:
<вулик>датчик може використовуватися взаємозамінно з оригінальним датчиком OEM
предметом аукціону є новий запрограмований датчик тиску TPMS з частотою 433 МГц
для програмування датчика потрібна лише інформація щодо:
- модель автомобіля
- точний рік виробництва
- походження автомобіля (Європа або США)
- ID Немає для виконання клонів (необов'язково)
у разі будь-яких неточностей щодо параметрів автомобіля, ми зв'язуємося з покупцем перед програмуванням датчиків. Ми ніколи не відправляємо датчики без впевненості в їх застосуванні!е>
у разі правильності всіх даних і відсутності ідентифікаційних номерів для створення клонів датчиків відправляються датчики з новими ідентифікаційними номерами, незалежно від того, який тип навчання має авто.е>
Ми пропонуємо два методи програмування датчиків
- створення нових датчиків з новими ідентифікаційними номерами
- створення клонів датчиків на основі ідентифікаційних номерів вихідних датчиків.е>
від того, який метод програмування вибрати, залежить:
- тип режиму навчання автомобіля новим датчикам (автоматичний режим, стаціонарна процедура, режим OBD)
- призначення датчиків (Заміна непрацюючих датчиків, другий комплект коліс з датчиками)
опис режимів навчання автомобіля новим датчикам
- автоматичний режим (рекомендований метод: створення датчиків з новими ідентифікаційними номерами) (перевірте список автомобілів нижче)
Якщо автомобіль має автоматичний режим навчання новим датчикам, після їх установки досить проїхати зі швидкістю більше 30 км/год протягом приблизно 10-15 хвилин, і датчики повинні бути автоматично виявлені автомобілем
- стаціонарна процедура (рекомендований метод, що залежить від процедури)
цей метод, як правило, передбачає примусове навчання автомобіля новим датчикам, зазвичай це можна зробити за допомогою опції "скидання системи TPMS" у налаштуваннях автомобіля, тут рекомендований метод-створення нових датчиків.е>
у частині автомобілів для навчання автомобіля новим датчикам за допомогою процедури потрібен пристрій, що активує датчики, при такій процедурі рекомендований метод-клонування датчиків
- режим OBD (рекомендований метод: створення клонів)
у разі встановлення датчиків з новими ідентифікаційними номерами потрібна заміна цих номерів у контролері автомобіля за допомогою спеціалізованих пристроїв. У разі заміни непрацюючих датчиків досить один раз виконати цю дію, але якщо ми використовуємо два комплекти коліс з датчиками тиску, які мають різні ідентифікаційні номери, при кожній зміні коліс ми змушені додавати до контролера ідентифікаційні номери датчиків, які в даний час передбачаються. У разі використання клонованих датчиків це не потрібно, оскільки ми використовуємо два набори датчиків з однаковим ідентифікаційним номером, автомобіль не помічає змін, і навчання автомобіля не потрібно.е>
як читати ідентифікаційні номери датчиків
- безпосередньо з оригінального датчика, такий номер завжди поміщається на вихідному датчику
- через діагностичний комп'ютер, підключаючись під роз'єм OBD
- тестер для датчиків тиску
один датчик для всіх автомобілів
Uni-Sensor 2-це універсальний програмований датчик TPMS від Cub. За допомогою Sensor aid датчик може бути перепрограмований і активований для обраного транспортного засобу. Датчик може бути запрограмований більш ніж на 99% автомобілів на європейському ринку, оснащених прямою системою TPMS.е>
нове покоління датчиків TPMS Cub
Uni-Sensor 2 є наступником популярного датчика TPMS Uni-Sensor. Він відрізняється меншими розмірами і вдвічі меншою вагою – важить всього 15 грам. Це означає, що легше збалансувати колесо з встановленим датчиком, а також легше встановити його на незвичайні диски. Завдяки уніфікованому кріпленню він підходить для різних типів клапанів TPMS: алюмінієвих гвинтових затискачів і гумових засувок. новий датчик також забезпечує оптимізоване управління живленням і тривалий термін служби.е>
заміна або дублікат
Датчики Uni-Sensor можуть бути заміною несправних або непрацюючих оригінальних датчиків TPMS без необхідності перепрограмування комп'ютера в автомобілі. Вони можуть використовуватися в другому наборі коліс і будуть вести себе як оригінальні датчики. Датчики можуть бути запрограмовані в якості заміни, яка буде відповідати зазначеної моделі автомобіля, але матиме інший ID. ви також можете зробити дублікат оригінального датчика тиску, використовуючи той самий ідентифікатор.
змінний клапан
клапан не вбудований в датчик постійно-його можна легко розібрати і замінити, залишивши датчик позаду. У комплекті з датчиком поставляється закручений алюмінієвий клапан (TPMS-17), захищений методом анодування. При необхідності також можна використовувати гумовий клапан Snap-In з відповідним кріпленням (TPMS-11).е>
переваги UNI-Sensor:
<вулик>надійне та економічне рішення TPMS
Датчики тиску Uni-Sensor є ідеальною заміною для оригінальних датчиків TPMS. Uni-Sensor функціонально еквівалентний оригінальному датчику і при цьому значно дешевше його. Додатковою перевагою є можливість перепрограмувати його при необхідності. Датчик може бути легко встановлений на більшість колісних дисків, що було підтверджено провідними виробниками колісних дисків, які склали списки з зіставленням найпопулярніших датчиків з виготовленими ними колісними дисками.е>
тайванський виробник електричних і електронних компонентів для автомобілів, таких як: перемикачі, датчики і системи контролю тиску в шинах. Компанія Cub надає компоненти, використовувані виробниками автомобілів при першій збірці (OEM), а також запасні компоненти.е>
CUB є лідером у виробництві та розробці систем контролю тиску, які постачають свою продукцію в країни по всьому світу. Підтвердженням якості датчиків тиску CUB є те, що часто датчики цього виробника пропонуються авторизованими сервісами автовиробників.е>
Стан | Новий |
---|