компанія TOMEX BRAKES була заснована в 1978 році. Це в даний час найбільший і найбільш досвідчений польський виробник деталей гальмівної системи з визнаною позицією як на внутрішньому ринку, так і за кордоном. всі гальмівні колодки марки TOMEX BRAKES виробляються в Польщі, а сучасні технології виробництва гарантують стандарти якості, близькі до продуктів класу OE (оригінальні автозапчастини).е>
TX 10-721 - Гальмівні колодки-TOMEX Brakes-TX 10-721-передня вісь
для точної підгонки продукту необхідно враховувати 3 групи інформації, до яких відносяться:
1. Комплектація автомобіля - докладний перелік параметрів двигуна для даної марки, моделі і покоління автомобіля, який знаходиться в розділі"підходить для транспортних засобів" в даній пропозиції гальмівних колодок.
2. Номери OEM і замін - див.далі в описі.
3. ТЕХНІЧНЕ КРЕСЛЕННЯ ПРОДУКТУ.
увага! Нижче наведено загальний список автомобілів (марка / модель / покоління / роки виробництва) для установки гальмівних колодок. Для точної підгонки необхідно перевірити деталі двигуна, які розміщені в цьому реченні над описом продукту в розділі "підходить для транспортних засобів" - це перелік автомобілів разом з параметрами двигунів, які допоможуть уточнити вибір деталей для автомобіля.
-
комплектація автомобіля:
Fiat Punto і хетчбек, кабріолет, фургон (1993-2000)
Fiat PUNTO II Хетчбек (1999-2012)
Lancia y хетчбек (1995-2003)
-
OEM номери:
Fiat 71772226, Форд 1559698, Форд 1575620, Форд 1669578, Форд 1675620, Форд 7g9t14k733xcj, Форд 9s512k021b, Форд 9s512k021ba, Форд 9s512k021bb, Ford 9s512k021bc, Ford me9s5j2k021ba
номери замін:
Abe c1f027abe, ate 13.0460-3951.2, Brembo p 23 060, Brembo p 23 160, Delphi lp851, Ferodo fdb925, Ferodo fdb925b, KRAFT AUTOMOTIVE k6003050, MINTEX mdb1666, MINTEX mdb2487, TEXTAR 2143603, TRW gdb1115
детальний список параметрів:
- каталожний номер:TX 10-721
- Гальмівна система:BENDIX
- Сторона установки:передня вісь
- Товщина [мм]:17
- Ширина [мм]:115
- висота [мм]:55,4
- Вага [кг]:0,93
- попереджувальний контакт зносу:з контактом зносу
- Довжина попереджувального роз'єму [мм]:475
- Додатковий артикул / Додаткова інформація:з добавками
- SCORCHING - верхній шар фрикційного матеріалу, підданий термообробці. Ця обробка впливає на властивості верхньої фрикційної поверхні колодки, яка краще адаптується до диска при перших контактах з гальмівним диском.
- фрикційний матеріал – суміш, розроблена в лабораторії TOMEX BRAKES по строго певним технологічним параметрам, дозволяє отримати фрикційний шар найвищої якості, гарантуючи не тільки комфорт використання і довговічність виробу, але, перш за все, безпечний і ефективний процес гальмування. У процесі виробництва фрикційний шар піддається пресуванню і шліфуванню для точного формування і вирівнювання фрикційної поверхні колодки.
- прошарку – забезпечує посилення з'єднання шару фрикційного матеріалу з опорною пластиною, додатково обмежуючи виникнення вібрацій і вібрацій в гальмівній системі, що забезпечує безшумну роботу системи при гальмуванні.
- клейовий шар - зливає прошарок з опорним листом.
- опорна пластина – прецизійна форма пластини з розмірами, відповідними параметрам продукту OE, гарантує ідеальну посадку і безперебійну роботу блоку в затиску, полегшуючи його установку. Плитки додатково піддаються піскоструминної обробці для видалення домішок і збільшення площі з'єднання з фрикційним шаром.
- антивібраційна накладка (Т.зв. ШІМ) – металева пластина, покрита з обох сторін шаром гуми – застосовується завжди, коли її передбачає виробник автомобіля. Це зменшує вібрацію та вібрацію в гальмівній системі, що протидіє пискам під час використання колодки.
SCORCHING - високотехнологічний процес випалу органічних компонентів з верхнього шару фрикційного матеріалу при температурі 600-800 °c за допомогою сучасних інфрачервоних ламп. Це дозволяє скоротити час притирання колодки до диска, забезпечуючи високу ефективність гальмування відразу після установки колодки. Крім того, процес мінімізує виникнення шумів при гальмуванні (зменшує явище "вереску" гальм).е>
шум, викликаний натисканням колодок на гальмівний диск, в народі званий вереском гальм, викликаний посмикуванням колодки при гальмуванні. У випадку з колодками марки TOMEX BRAKES це явище було зведено до мінімуму за рахунок застосування:
- технології scorching (поліпшена підгонка фрикційного шару до гальмівного диска);
- армуючої прошарку;
- антиписковой накладки (SHIM) і/або скосів (скошування колодок) в автомобілях, в яких вони були передбачені виробником автомобіля.
якщо все-таки колодки скриплять, найчастіше це викликано неправильною установкою колодки або зношеним гальмівним диском. Вкрай рідко причиною вібрації є дефект самої гальмівної колодки.
колодки марки TOMEX BRAKES виготовлені з використанням високоякісної фрикційної суміші, яка дозволяє звести до мінімуму проблему забруднення дисків.
стандартні гальмівні колодки, призначені для вторинного ринку, зношуються при проїзді в середньому близько 35 тисяч кілометрів. На знос колодок впливає цикл водіння (Водіння по місту призводить до швидшого зносу колодок, ніж рух по швидкісних трасах, де ми рідко гальмуємо "до нуля"), а також техніка водіння і навіть навантаження на автомобіль.
колодки замінюють, коли:
- товщина фрикційного матеріалу зменшується до 2 мм;
- колодки на одній осі зношуються нерівномірно;
- загоряється індикатор зносу колодки.
завжди замінюйте колодки одночасно на обох колесах однієї осі.е>
Стан | Новий |
---|---|
Номер каталогу | TX 10-721 |
Номер запасної частини | BENDIX Braking BPD1020, BLUE PRINT ADL144206, BSG BSG 25-200-026, CHAMPION 571523CH, CHAMPION 571528CH, DON PCP1018, Dr!ve+ DP1010.10.0974, FEBI BILSTEIN 16084, FEBI BILSTEIN 16754, FERODO FDB925, HELLA 8DB 355 019-151, HELLA PAGID 8DB 355 019-151, KLAXCAR FRANCE 24627z, OPTIMAL 9898, PROCODIS FRANCE PF1072, PROCODIS FRANCE PF10721, RIDEX 402B1348, Stark SKBP-0011952, SWAG 70 91 6084, TEXTAR 2143603, |
Каталожний номер оригіналу | FIAT 5892736, FIAT 71772226, FORD 1559698, FORD 1575620, FORD 1669578, FORD 1675620, FORD 7G9T14K733XCJ, FORD 9S512K021B, FORD 9S512K021BA, FORD 9S512K021BB, FORD 9S512K021BC, FORD ME9S5J2K021BA, |
Виробник | Tomex |