УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДАТЧИК ТИСКУ В ШИНАХ CUB TPMS 433 МГЦ + 315 МГЦ КЛАПАН СІРИЙ
каталожний номер:12-46-72995
виробник: CUB ELECPARTS INC
кількість: 1 шт. п>
увага! - момент затягування клапана: 4 Нм
⚙️&технічні параметри:
✅ робоча частота:433 МГц + 315 мГц
✅ клапан:алюмінієвий затиск-в
& #9989; колір клапана: сірий
& #9989; датчик комплекти з клапаном
предметом пропозиції є новий запрограмований датчик тиску Cub TPMS 4.0 EVO з частотами 433 МГц і 315 мГц.
🔥 датчик може використовуватися взаємозамінно з оригінальним датчиком OEM.
для програмування датчика потрібна лише інформація щодо:
✅ модель автомобіля,
✅ точний рік виробництва,
✅ походження автомобіля (Європа або США),
✅ ID Немає для виконання клонів (необов'язково).е>
у разі будь-яких неточностей щодо параметрів автомобіля, ми зв'язуємося з покупцем перед програмуванням датчиків.е>
Ми ніколи не відправляємо датчики без впевненості в їх застосуванні!
у разі правильності всіх даних і відсутності ідентифікаційних номерів для створення клонів датчиків відправляються датчики з новими ідентифікаційними номерами, незалежно від того, який тип навчання має авто.е>
ми пропонуємо два методи програмування датчиків:
& # 128313; створення нових датчиків з новими ідентифікаційними номерами.
& # 128313; створення клонів датчиків на основі оригінальних ідентифікаційних номерів датчиків.е> вибір методу програмування датчиків має вирішальне значення для:
& #128313; тип режиму навчання автомобіля новим датчикам: автоматичний режим, стаціонарна процедура або режим OBD.е>
& #128313; призначення датчиків: Заміна непрацюючих датчиків або другий комплект коліс з датчиками.е>
🔹 автоматичний режим - рекомендований метод: створення датчиків з новими ідентифікаційними номерами
Якщо автомобіль має автоматичний режим навчання нових датчиків, після їх установки за допомогою опції "скидання системи TPMS" в Налаштуваннях автомобіля. Однак рекомендований метод-створення нових датчиків.е>
у деяких транспортних засобах, щоб навчити автомобіль новим датчикам за допомогою цієї процедури, необхідно мати пристрій, який активує датчики. У цьому випадку рекомендований метод - клонування датчиків.е>
🔹 стаціонарна процедура
цей метод зазвичай полягає в примусовому навчанні автомобіля новим датчикам. Це можна зробити за допомогою опції скидання системи TPMS в Налаштуваннях автомобіля. Однак рекомендований метод-створення нових датчиків.е>
у деяких транспортних засобах, щоб навчити автомобіль новим датчикам за допомогою цієї процедури, необхідно мати пристрій, який активує датчики. У цьому випадку рекомендований метод - клонування датчиків.е>
🔹 режим OBD - рекомендований метод: створення клонів датчиків TPMS, сумісних з оригінальними ідентифікаційними номерами
у разі встановлення датчиків з новими ідентифікаційними номерами, необхідно ввести ці номери в контролер автомобіля за допомогою спеціалізованих пристроїв.е>
при заміні пошкоджених датчиків досить зробити це один раз. Однак, якщо ми використовуємо два набори коліс з датчиками тиску, які мають різні ідентифікаційні номери, ми повинні щоразу оновлювати ідентифікаційні номери датчиків, які зараз встановлені.е>
при використанні клонованих датчиків ця дія не потрібна, оскільки ми використовуємо два набори датчиків з однаковими ідентифікаційними номерами. у такій ситуації автомобіль не помічає змін і навчання автомобіля не потрібно.е>
як читати ідентифікаційні номери датчиків?
- безпосередньо з оригінального датчика-такий номер завжди поміщається на оригінальний датчик.Чи>
- через діагностичний комп'ютер, підключившись до роз'єму OBD.Чи>
- тестером для датчиків тиску.Чи>
на фотографії представлено місце, де знаходиться зразок ідентифікаційного номера оригінального датчика тиску повітря.е>
Uni-Sensor 4.0 EVO - Це останнє покоління популярних датчиків TPMS серії Uni-Sensor. Датчик EVO поєднує в собі основні переваги своїх попередників: Uni-Sensor 2 і Uni-Sensor DUO.е>
завдяки цьому він відрізняється невеликим розміром і невеликою вагою 18 грам.
🔥 легкий датчик робить його легше балансувати колесо!
також є дводіапазонним – На додаток до частоти 433 МГц підтримує також 315 мГц (використовується в автомобілях з американського ринку).новий датчик - це також Оптимізоване управління живленням і тривалий термін служби.е>
✅ термін служби батареї, пристрій може працювати від однієї батареї до 7 років,
✅ датчик почне працювати тільки після програмування і активації,
✅ підтримує частоти 433 МГц (Європа) і 315 мГц (США),
✅ програмований як дублікат або заміна,
✅ датчик може бути перепрограмований в 100 000 раз,
✅ програмований бездротовий або провідний,
✅ установка на обід через клапан (алюмінієвий або гумовий болт),
& #9989; легко замінити той же клапан,
✅ стандарти виробництва IC та ISO 9000 .е>
клапан не інтегрований постійно з датчиком  – - його можна легко розібрати і замінити, залишивши датчик у спокої.е>
у комплекті з датчиком поставляється гвинтовий алюмінієвий клапан TPMS-17.е>
завдяки уніфікованому кріпленню клапанів на датчику,в при необхідності ви можете замінити його без проблем на гумовий клапан Snap-in TPMS-11.е>
Uni-Sensor пропонує універсальність. Він може бути запрограмований для більшості автомобілів на європейському та американському ринках (для частоти 315 мГц). Для виконання самої діагностики стану датчика можна використовувати будь-який діагностичний пристрій датчиків TPMS.е> надійне та економічне рішення TPMS
Датчики тиску Uni-Sensor-це надійне і економічне рішення TPMS. Функціонально еквівалентні оригінальним датчикам, вони набагато дешевші. Можливість перепрограмування при необхідності. Безпроблемна установка на більшість колісних дисків, підтверджена провідними виробниками колісних дисків.е>
Стан | Новий |
---|