УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДАТЧИК ТИСКУ В ШИНАХ CUB TPMS 433 МГЦ + 315 МГЦ КЛАПАН СІРИЙ

Доступно
SKU
16948814219
Перегляди:0
2205,00  грн
Для замовлення або консультації:
096-958-04-32
датчик тиску в шинах для будь-якого автомобіля CUB TPMS UNI-SENSOR 4.0 EVO з сірим клапаном CLAMP-IN

каталожний номер:12-46-72995

виробник: CUB ELECPARTS INC

кількість: 1 шт.

увага! - момент затягування клапана: 4 Нм

⚙️&технічні параметри:

✅  робоча частота:433 МГц + 315 мГц

 клапан:алюмінієвий затиск-в

& #9989; колір клапана: сірий

& #9989; датчик комплекти з клапаном

важлива інформація для покупця❗️

предметом пропозиції є новий запрограмований датчик тиску Cub TPMS 4.0 EVO з частотами 433 МГц і 315 мГц.

🔥 датчик може використовуватися взаємозамінно з оригінальним датчиком OEM.

для програмування датчика потрібна лише інформація щодо:

модель автомобіля,

точний рік виробництва,

походження автомобіля (Європа або США),

✅  ID Немає для виконання клонів (необов'язково).

у разі будь-яких неточностей щодо параметрів автомобіля, ми зв'язуємося з покупцем перед програмуванням датчиків.

Ми ніколи не відправляємо датчики без впевненості в їх застосуванні!

у разі правильності всіх даних і відсутності ідентифікаційних номерів для створення клонів датчиків відправляються датчики з новими ідентифікаційними номерами, незалежно від того, який тип навчання має авто.

ми пропонуємо два методи програмування датчиків:

& # 128313; створення нових датчиків з новими ідентифікаційними номерами.

& # 128313; створення клонів датчиків на основі оригінальних ідентифікаційних номерів датчиків. вибір методу програмування датчиків має вирішальне значення для:

& #128313; тип режиму навчання автомобіля новим датчикам: автоматичний режим, стаціонарна процедура або режим OBD.

& #128313; призначення датчиків: Заміна непрацюючих датчиків або другий комплект коліс з датчиками.

опис режимів навчання автомобіля новим датчикам:

🔹  автоматичний режим   - рекомендований метод: створення датчиків з новими ідентифікаційними номерами

Якщо автомобіль має автоматичний режим навчання нових датчиків, після їх установки за допомогою опції "скидання системи TPMS" в Налаштуваннях автомобіля. Однак рекомендований метод-створення нових датчиків.

у деяких транспортних засобах, щоб навчити автомобіль новим датчикам за допомогою цієї процедури, необхідно мати пристрій, який активує датчики. У цьому випадку рекомендований метод - клонування датчиків.

🔹 стаціонарна процедура

цей метод зазвичай полягає в примусовому навчанні автомобіля новим датчикам. Це можна зробити за допомогою опції скидання системи TPMS в Налаштуваннях автомобіля. Однак рекомендований метод-створення нових датчиків.

у деяких транспортних засобах, щоб навчити автомобіль новим датчикам за допомогою цієї процедури, необхідно мати пристрій, який активує датчики. У цьому випадку рекомендований метод - клонування датчиків.

🔹 режим OBD - рекомендований метод: створення клонів датчиків TPMS, сумісних з оригінальними ідентифікаційними номерами

у разі встановлення датчиків з новими ідентифікаційними номерами, необхідно ввести ці номери в контролер автомобіля за допомогою спеціалізованих пристроїв.

при заміні пошкоджених датчиків досить зробити це один раз. Однак, якщо ми використовуємо два набори коліс з датчиками тиску, які мають різні ідентифікаційні номери, ми повинні щоразу оновлювати ідентифікаційні номери датчиків, які зараз встановлені.

при використанні клонованих датчиків ця дія не потрібна, оскільки ми використовуємо два набори датчиків з однаковими ідентифікаційними номерами. у такій ситуації автомобіль не помічає змін і навчання автомобіля не потрібно.

як читати ідентифікаційні номери датчиків?
  1. безпосередньо з оригінального датчика-такий номер завжди поміщається на оригінальний датчик.
  2. через діагностичний комп'ютер, підключившись до роз'єму OBD.
  3. тестером для датчиків тиску.

на фотографії представлено місце, де знаходиться зразок ідентифікаційного номера оригінального датчика тиску повітря.

нове покоління датчиків Uni-Sensor

Uni-Sensor 4.0 EVO  - Це останнє покоління популярних датчиків TPMS серії Uni-Sensor. Датчик EVO поєднує в собі основні переваги своїх попередників: Uni-Sensor 2 і Uni-Sensor DUO.

завдяки цьому він відрізняється невеликим розміром і невеликою вагою 18 грам.

🔥 легкий датчик робить його легше балансувати колесо!

також є дводіапазонним – На додаток до частоти 433 МГц підтримує також 315 мГц  (використовується в автомобілях з американського ринку).новий датчик - це також Оптимізоване управління живленням і тривалий термін служби.

переваги Uni-Sensor:

✅ термін служби батареї, пристрій може працювати від однієї батареї до 7 років,

✅ датчик почне працювати тільки після програмування і активації,

✅  підтримує частоти 433 МГц (Європа) і 315 мГц (США),

✅ програмований як дублікат або заміна,

 датчик може бути перепрограмований в 100 000 раз,

 програмований бездротовий або провідний,

✅  установка на обід через клапан (алюмінієвий або гумовий болт),

& #9989; легко замінити той же клапан,

✅ стандарти виробництва IC та ISO 9000 .

змінний алюмінієвий клапан

клапан не інтегрований постійно з датчиком  – - його можна легко розібрати і замінити, залишивши датчик у спокої.

у комплекті з датчиком поставляється гвинтовий алюмінієвий клапан TPMS-17.

завдяки уніфікованому кріпленню клапанів на датчику,в при необхідності ви можете замінити його без проблем на гумовий клапан Snap-in TPMS-11.

один датчик для всіх автомобілів

Uni-Sensor пропонує універсальність. Він може бути запрограмований для більшості автомобілів на європейському та американському ринках (для частоти 315 мГц). Для виконання самої діагностики стану датчика можна використовувати будь-який діагностичний пристрій датчиків TPMS. надійне та економічне рішення TPMS

Датчики тиску Uni-Sensor-це надійне і економічне рішення TPMS. Функціонально еквівалентні оригінальним датчикам, вони набагато дешевші. Можливість перепрограмування при необхідності. Безпроблемна установка на більшість колісних дисків, підтверджена провідними виробниками колісних дисків.

галерея
Докладніше
СтанНовий
Write Your Own Review
Ви залишаєте відгук на:УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДАТЧИК ТИСКУ В ШИНАХ CUB TPMS 433 МГЦ + 315 МГЦ КЛАПАН СІРИЙ