ВАКУУМНИЙ НАСОС ВАКУУМНИЙ НАСОС
насос подвійної дії, що створює негативний тиск до-1 бар і тиск до 3 бар. Застосування: наприклад, вентиляція гальмівних систем, в управлінні вакуумними датчиками, клапаном рециркуляції вихлопних газів, дросельною заслінкою, регулятором тиску палива, модулятором тиску в автоматичних коробках передач, підсилювачем гальм і т. д.
вміст комплекту:
- металевий насос з манометром в діапазоні від -1 до 3 бар
- гнучкий кабель довжиною 6 мм 600 мм 2шт
- набір з'єднувальних наконечників і пробок
- набір з'єднувальних наконечників з проводами
- набір з'єднувальних наконечників з проводами
- набір з'єднувальних наконечників для проводів
- контейнер
насос використовується для вентиляції систем:
- барометричний датчик тиску (Баро)
- система ПВХ
- система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
- товстоплівкові датчики тиску (MAP)
- вакуумне випередження запалювання
- клапан затримки: SDV, RCV
- класичні гальма
- гальма ABS
- Пневматичні гальма
- гальмівні магістралі
- гальмівний сервопривід
- кондиціонер
- Круїз-контроль
- паливний бак і Паливна система
- вакуумна система закриття дверей
переміщення чорного елемента на кінці пістолета призводить до того, що пістолет перемикається на негативний тиск так що тепер ми можемо вимірювати негативний тиск в ковзання елемента назад призводить до повторного налаштування на вимірювання тиску.
клапан системи EGR-це клапан, що приводиться в дію негативним тиском. При відсутності вакууму клапан закривається і вихлопні гази не виходять з клапана. При подачі негативний тиск на клапан, він відкривається, дозволяючи рециркулювати вихлопні гази.
Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP) - встановіть систему насоса і бачка, як при прокачуванні гальмівних супортів, підключіть до вакуумного з'єднання датчика.
- натискайте на важіль віджимання, поки стрілка не покаже -0,5 бар. Завершіть прокачування і спостерігайте за підказкою, підказка не повинна рухатися. Якщо стрілка рухається, значить, датчик MAP несправний.
- під час роботи датчик MAP посилає сигнали зворотного зв'язку на керуючий комп'ютер. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти необхідний частотомір, його необхідно підключити відповідно до інструкцій датчика і лічильника.
- переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи заповнений рідиною до потрібного об'єму.
виконати прокачування в наступному порядку:
- головний гальмівний циліндр, якщо він оснащений вентиляційним клапаном
- гальмівні супорти в порядку від найближчого до головного гальмівного циліндра до найближчого до нього
- підключіть короткий гнучкий шланг до з'єднання, розташованому в нижній частині кришки бачка насоса.
- закрийте резервуар насоса кришкою.
- підключіть довгі гнучкі дроти до роз'ємів кришки. Кінець одного з довгих шлангів підключіть до насоса, а інший кінець-до випускного клапана гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
- натисніть на важіль насоса 10-15 разів, щоб створити вакуум в резервуарі насоса.
- відкрутіть Випускний клапан на 1/4-1/2 обороту, щоб резервуар насоса заповнився рідиною до висоти близько 5 см.затягніть вентиляційний клапан.
- від'єднайте трубопровід насоса від вентиляційного клапана, процедура вентиляції супорта завершена.
- перед повторною процедурою прокачування в наступному супорті злийте бачок насоса з гальмівної рідини і долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.
Стан | Новий |
---|