детальний опис шини
- концерн Michelin у березні 2021 року представив нове покоління всесезонної шини CrossClimate 2. Всесезонні шини, до яких, переконує все більше число користувачів, що підтверджується статистикою, користуються все більшою популярністю. Великий і в той же час регулярне зростання продажів в цьому сегменті також бачать виробники шин преміум-класу, такі як Michelin, які представили новий покращений варіант популярної літньої шини із зимовим схваленням.
- MICHELIN CrossClimate 2 дає початок новій категорії шин. На відміну від всесезонних шин, продуктивність яких влітку і взимку є результатом технічного компромісу, MICHELIN CrossClimate 2 отримала найвищий клас "а" зчеплення з мокрою дорогою як за критеріями оцінки літніх, так і зимових шин. MICHELIN CrossClimate 2-це поєднання технологій зимових і літніх шин, які досі вважалися неможливими для використання в одній шині. Ця інноваційна шина адаптує свої характеристики до погодних умов завдяки використанню нової конструкції протектора і використання інтелектуальних еластомерів.
Продуктивність, досягнута новою шиною MICHELIN CrossClimate 2, є результатом поєднання багатьох передових технологій:
- поверхня протектора надзвичайно гнучка, завдяки чому вона може чіплятися за найменші нерівності дорожнього покриття у всіх умовах на сухій, мокрій і засніженій дорозі.
- шина має низький опір коченню. Інженери Michelin скоротили тепловиділення завдяки використанню кремнезему останнього покоління, який був доданий в гумову суміш, розташовану безпосередньо під протектором.
- 3D-ламелі, що йдуть уздовж протекторних колодок, мають типове для літньої шини положення, а також характеризуються конструкцією і геометрією зимових пластин Michelin. Їх геометрія дуже складна, вони хвилясті, і їх ширина змінюється. У зимових умовах ламелі створюють ефект "кігтя", втягуючись в сніг і збільшуючи тягу.
- спрямована різьба зі змінними кутами положення подовжених блоків оптимізує зчеплення на снігу: в поперечному напрямку за рахунок більш гострого кута в центрі на один раз в поздовжньому напрямку, де блоки більше відкриваються.
- вертикальна і горизонтальна хвилястість ламелей створює ефект самоблокування. Іншими словами, ламелі закриваються для більшої жорсткості протекторних колодок, що забезпечує кращу стійкість шини незалежно від сил, з якими вона стикається під час: тяги, гальмування і утримання в повороті.
Інноваційна комбінація протекторів зі скошеними краями і високоефективними ламелями забезпечує максимальний контакт з поверхнею дороги, що підвищує ефективність гальмування на сухих поверхнях. Одночасне використання інноваційних ламелей повної глибини забезпечує відмінне гальмування і тягу на снігу.е>