детальний опис шини
- нова шина Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 була показана на Женевській виставці 2016 року, це справжній технологічний стрибок. Забезпечує на 31%. більш тривалий пробіг і значно скорочує гальмівний шлях як на мокрій, так і на сухій дорозі. Це безпосередньо не тільки призводить до кращого керування автомобілем, але й дає вам більше задоволення від водіння.
- робота інженерів, які готують наступне покоління шин з лінійки Eagle, принесла свої плоди. Гума отримує дуже хороші результати під час випробувань і потрапляє на перше оснащення автомобілів преміум-класу вимогливих виробників, таких як Jaguar, Lexus, Infiniti. Нові шини Eagle F1 Asymmetric оснащені безліччю цікавих рішень. Технологія Active Braking збільшує площу контакту шини з дорогою і зчеплення при гальмуванні, що в результаті дозволяє скоротити гальмівний шлях. Крім того, нова суміш протектора з вмістом липкої смоли ще більше збільшує тягу, скорочує гальмівний шлях і покращує тягу. Посилена конструкція шини покращує її поведінку в поворотах, підвищує довговічність виробу і підвищує паливну ефективність.
- Шина Eagle F1 Asymmetric 3 була протестована незалежною організацією DEKRA. Випробування показали, що шини відрізняються хорошими характеристиками зносу протектора в порівнянні з іншими високоякісними продуктами на ринку. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 пропонує збільшення пробігу в середньому на 11 500 кілометрів (що еквівалентно збільшенню терміну служби протектора на 31 відсоток.) порівняно із середнім числом трьох основних конкурентів.
- ще один тест був проведений незалежною організацією TÜV SÜD. Порівняння на замовлення Goodyear показало, що шина Eagle F1 Asymmetric 3, в порівнянні із середніми показниками основних конкурентів, відрізняється на 2,6 метра коротше гальмівного шляху (продуктивність на 9 відсотків вище).) на мокрій дорозі і на 1,3 метра на сухій (продуктивність краще на 4%.). Тяга на мокрих дорогах була на 4% краще. Результати того ж тесту також показали, що опір коченню нової шини Goodyear на 10,9% нижче. у порівнянні із середнім значенням трьох протестованих шин конкурентів, що є другим результатом в тесті.е>